Mogę potwierdzić, że dalej stuka. Na wariatorze 04E109088AN oraz 04E109088M i na zaworach 04E906455N, 04E906455D, 04E906455AC. Na świeżym oleju - bardziej, gdy zimno - bardziej.
Moim zdaniem dźwięk nie pochodzi od wariatora. Może od pompy oleju, może od popychaczy, nie wiem. Akcja serwisowa była na wariatory z końcówką P i AL a problem dotyczył urywających się mocowań koła zębatego a nie dźwięku czy problemu ze smarowaniem.
Tez tak uwazam, czy to TSI EA211 czy EA111 problem wg mnie jest ten sam i to zaden argument ze nowsze sa na pasku bo tak samo terkoczą jak te na lancuchu, tak samo losowo u jednych jest dzwiek a u drugich nie.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Nie tak samo mój nigdy nie klekotały, siostra ma Golfa VII ea211 ma już 140 tys km i też nigdy czy rano czy ciepły nie klekotał. Żona na Polo 2017 ostatni wypust 1.2 TSI ea211 DSG, ma już 30 tys km i też nigdy nie klekotały. Kolega z ASO VW mówił mi że ea211 nie.powinien klekotać i naprawiali takie. Tylko VW naprawia a Skoda spylac. Taka różnica w cenie zakupu jak i obsludze serwisu. Tylko ciekawe że MY17 wyprodukowane od 06.2016 nie klekoczą, a u mnie w papierach jest CJZD a na bloku CJZE, produkcja 11.2016. Żona ma 06.2017 i też na bloku CJZE. Kolega z ASO upiera się że ciśnienie oleju schodzi z wariatora. Muszę sprawdzić jaki mój ostatni wypust ma numer, bo hydrauliki same w sobie trzymają olej bo z magistrali po nocy olej schodzi, nie.moze schodzić z wariatora. Pamiętam jak dzisiaj jak kupowałem swoją Skodę i VW pytałem się kolegi z ASO czy ea211 z 2016 stuka, powiedział że ten rocznik nie może stukać, jak będzie mam przyprowadzic. Na razie już mija 2 lata i 30 tys km i jak odpoczatku cisza. Podjadę do niego i spytam jaka jest wg VW metoda naprawy.w ea211.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Ciekawe czy winowajcą "zejścia" oleju z wariatora nie jest ten zaworek montowany od góry w pokrywie zaworów... Ciekawe czemu przeszedł modyfikację - zmiana numeru...
@PinkFloyd - masz możliwość dowiedzieć się jakie są numery wariatorów i zaworów w samochodach które wymieniłeś ?
RAPID LB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16 | Ambition MAX | Beż cappuccino | 39000 km | Olsztyn
Sprawdzę, mój zawsze pali tak https://youtu.be/pzyawlcbylA Mój kolega pracuje w ASO VW jako główny od 15 lat mechanik, spytam się go bo zna ten problem w ea211. Oni po aferze spalin starają się klientów.nie spylac, często naprawiają po sugestii klienta a w Skodzie to.mechanik.musi usłyszeć, zobaczyć lub TTTM i.itp. Ja u siebie nie wymieniałem bo nie miałem potrzeby, tylko w rodzinie mieliśmy ea211 klekotał, zaprowadziłem do kolegi i zrobił, do dzisiaj spokój
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
@PinkFloyd Jak możesz to podpytaj co moze to powodować... Wymieniam olej co 15 000 z oryginalnym filtrem.. Olej wiadomo 504/507. Kilka razy już mi poklepał przy odpalaniu ale tylko i wyłącznie w lato na ciepłym po około godzinie postoju. Czy to wina zaworu sterującego czy co.. Mam wariator z końcówką AN i zawór z końcówką N.
RAPID LB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16 | Ambition MAX | Beż cappuccino | 39000 km | Olsztyn
Powiedzcie mi czy coś takiego jak na moim filmie https://youtu.be/GyDDvML_gPA z kołem o numerze 04E109088AN i zaworze 04E906455N kwalfikuje owe rzeczy do wymiany przy przebiegu 28000 km. Dodam że film był nagrywany 3 września kiedy temperatura na zewnątrz była ok 20 stopni a auto stało całą noc i pół dnia bez odpalania.
Rapid SB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16/7.10.2015 | 81000 km | Małopolska zachodnia, Ziemia Chrzanowska
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.