FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Zapalenie kontrolki EPC, silnik w trybie awaryjnym
  • Zrób skana wszystkich sterowników to cos vcds znajdzie, zamrożona ramka zawsze po błędzie zostaje, to nie Opel, ze się kasuje samo lub po podpieciu aku.
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • Niestety nie znam się na tym i nie mam vcdsa
    Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
  • @amiskiew u mnie też wszystko zniknęło po pierwszym dniu przestała palić sie kontrolka EPC a z rana następnego dnie ku mojej uciesze Check też przestał się palić . Dziś podłącze VCDS i zobaczymy co tam było . Po świętach mam jechać do Skody , ale zobaczę czy warto bo może będą wciskać jakieś kity co do wymiany i za ile ;)
    Tak sobie myślę może to ta cholerna pogoda , wilgoć , wilgoć , duże ciśnienie i garaż blaszak, w którym też z pewnością za sucho nie jest ze względu na skraplania . Czujniki mogą wariować . Hm ?
    Rapid SB | 1.2 TSI 63kW | MY 2015 | Elegance MAX | Biel candy | dynamic | sunset |82.000km|
  • @caraluch78, czujniki nie mają prawa wariować przy takiej pogodzie... Chyba że maja uszkodzoną wiązkę, obudowę etc. Zwłaszcza pod maską wszystko jest hermetyczne więc bez uszkodzenia mechanicznego z zewnątrz o wilgoci nie może być mowy.
    Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
  • #Maciek_1991 dlatego napisałem "może" wariują ;) . A tak jak piszesz czujniki "wywalają" błąd przede wszystkim po mechanicznym uszkodzeniu cokolwiek ma wpływ na to uszkodzenie ( nie wnikam ) .Chwilowe błędy z EPC to może też być problem z paliwem , z "g..wnem" za które płacimy na stacjach i lejemy do naszych aut . 
    Rapid SB | 1.2 TSI 63kW | MY 2015 | Elegance MAX | Biel candy | dynamic | sunset |82.000km|