a na czym polegała ta regulacja? u mnie zawsze podłączali laptopa z oprogramowaniem, gdzie można było ustawić temperaturę, liczbę obrotów, moment przejścia, opóźnienie czasowe. dawniej, magik ze śrubokręcikiem robił cuda "na słuch i wyczucie". ale to było dawno i przy starego typu instalacji (która już 11 roku jeździ!)
Dawniej instalacja zalewała silnik paliwem, lub go brakowało na wysokich obrotach, kichała i strzelała do tego śmierdziały spaliny. Skoro taki wpływ ma regulacja to dlaczego wytryski padają nie regularnie?! Dlaczego jeden nie wszystkie naraz? Zawsze przy przeglądzie jest robiona kalibracja.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Witam, Zakupiłem używanego Rapida Spaceback z serwisowym Landi Renzo miesiąc temu. Przedwczoraj, gdy temperatura rano wynosiła -7, po osiągnięciu 70 stopni temp cieczy samochód zamiast przełączyć się na gaz tak jak zwykle został na benzynie, przełącznik zaczął mrugać dolna lewa zielona dioda i piszczeć informując o awarii. Gdy temp otoczenia wynosi około 8 stopni wszystko jest okej, przyłącza się na gaz. Czasem podczas jazdy już na LPG znowu przełącza się na Pb i jest sygnał awarii, zwłaszcza przy wysokich obrotach czyli przy obciążeniu, ale zdążyło się że na wolnych obrotach również wyskakuje awaria i wraca na Pb. Mam kilka pytań. 1) czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? 2) czy "fabryczne" sterowniki są blokowane przez Skodę że nikt spoza ASO nie ma do nich wglądu? 3) czy elektrozawor parownika ( u mnie jest już oddzielony od reduktora) jest awaryjny. Nie słyszę wyraźnego jego cykniecia przy przełączaniu a wiem że te połączone z reduktorem się zacierały. Da się je wyczyścić czy trzeba wymienić? Dodam że poprzedni właściciel wymienił wcześniej reduktor, czujnik ciśnienia, wtryski na niebieskie MEDy, świecie, sondę lambde, filtry, na wszystko mam faktury. Macie jakiej sugestie?
EDIT: PROBLEM ROZWIĄZANY. USZKODZONY BYŁ CZUJNIK CIŚNIENIA (MAPSENSOR, U MNIE MARKI CONTINENTAL, KTÓRY PRZEZ POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA BYŁ ZAMONTOWANY 4 MIESIĄCE TEMU) MONTOWANY NA LISTWIE WTRYSKOWEJ MED. W SERWISIE ZAMONTOWALI MI TERAZ CZUJNIK BOSCHA. STEROWNIK LPG NIE BYŁ U MNIE ZABLOKOWANY PRZEZ ASO SKODY.
Rapid SB | 1.2 MPI CGPC LPG LR | MY15 | Ambition MAX | Biały | 106000km | Poznań
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.