Ja zrobiłem po taniości. Wyjąłem gąbki, wymyłem, wysuszyłem. Wziąłem czarny stretch i szczelnie obkleiłem taśmą. Zobaczymy po czasie czy gąbka będzie zbierać wodę czy nie. Też zastanawiam się nad gąbką zlokalizowaną u górze w nadkola. Słaby dostęp jest tam ( ręką chwycę, ale nie chce jej wyrywać na siłę).
Do OCTAVI są .Film widziałem. Trzeba w ASO będzie zapytać. Mogą być i wcale nie muszą być drogie. A czy ktoś wypatrzył jakieś ślady korozji pod gąbkami? Szczególnie na dole przy łączeniu błotnika z progiem?
Rapid LB | 1.2 MPI 75KM | MY13 | Active | Błękit Pacific| 98000km | Warszawa
Czym się różnią pomiędzy sobą jesli są 3 numery katalogowe? Teraz pytałem w ASO jaki jest koszt i te pierwsze ok 40 zł za sztukę, a ostatnie ok 115 zł za sztukę. I te ostatnie są dedykowane do Rapid według ASO. Czy ktoś zakładał już te pierwsze tańsze?
Rapid SB I 1.2 TSI 105KM I MY15 I Ambition Max I Warszawa
Najczęściej dany element/część jest do założenia/zamontowania, niezależnie od numeru. Różnice wynikają z poprawek nanoszonych z biegiem czasu (przez producenta), ale to nie powinno mieć wpływu na parametry czy montaż. Z drugiej strony, w handlu najczęściej dostępny jest tylko jeden produkt, najczęściej wg ostatniego nr katalogowego.
W ASO do zamówienia tylko numer z A na końcu i jest to gąbka. Nie ma możliwości zamówienia plastików, gdyż one zostały zamienione na gąbki... Chyba pozostaje przeczesać szroty
Jak tam Krissol pokrywałeś te gąbki gumą? Ja właśnie wywaliłem z nadkoli kupę śmieci, a z obu gąbek na spokojnie wycisnąłem ze 300ml wody, mimo że jest dosyć sucho. Myślę teraz nad rozwiązaniem problemu, a nadkola sobie schną.
Edit:
Nadkola myślę, żeby przesmarować sobie specyfikiem AUTO- PLASTONE, tylko co z gąbkami? Wywalić? Może stretch albo właśnie guma? Może ktoś coś polecić?
Rapid LB | 1.0 TSI 110KM | 2019 | Ambition | 14 000 km | Ruda Śląska
Hej, skończyłem pokrywać gąbki gumą, już miałem montować, ale przypomniałem sobie o tych wyciszeniach na środku nadkoli, je też wyjąłem. Jutro będę pokrywać gumą. Znalazłem fajną gumę, najpierw pokrywam gąbkę takim podkładem pod gumę , następnie już gumą koloru czarnego. Wykonałem test zanurzając gąbki w wodzie, później próbowałem wycisnąć - guma super spełnia swoje zadanie - nie wchłania wody. J Jutro zrobię zdjęcia, to zobaczysz jak wyszło. Kupiłem wosk antykorozyjny Wurtha, zamierzam pokryć nim ranty i łączenia blach od środka.
Rapid SB | 1.2 CJZC 90 KM | MY17 | Ambition MAX | Czerwony RIO metalizowany|| 67 000 km | Wrocław
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.