Błąd zaczął pojawiać się przy przebiegu ok. 75 tys. km. Mam w rodzinie 2 prawie identyczne Skody (przypadek :) ) i w obydwu jest to samo.
Jeszcze nie wiem co leży u sedna, bo za każdym razem gdy wybieram się na serwis to akurat gaśnie i niema po nim śladu. A tak to teraz świeci się w zasadzie non-stop. Zastanawiam się co to jest i czy jechać specjalnie z tym błędem do serwisu.
Rapid Liftback | LB | 75KM | 1.2 LPG. Kod silnika: CGPC | Ambition Max | srebrny metalik | 220 000 km | Rapid Liftback | LB | 75KM | 1.2 LPG. Kod silnika: CGPC | Ambition Max | srebrny metalik | 137 000 km |
sprężarka klimy od samego początku, czyli od nowości charczała/szurała. Teraz mam 2000km i czekam na jej wymianę, bo dopiero drugie ASO usłyszało jej odgłosy...
Gumy stabilazatorów wymieniam co roku, po dwóch latach od momentu zakupu (3dni po zakończeniu gwarancji przy 30kkm) każdej zimy skrzypią niemiłosiernie. Woda w drzwiach zaczęła się pojawiać już pierwszej jesieni po zakupie przy większych opadach, po kilku wizytach w ASO załatwili problem. W ubiegłym roku po 4 latach zaczęły się wypalać żarówki 3-ciego światła stopu oraz światło zaczęło pękać samo z siebie oraz rozwarstwiać, konstrukcja światła i klapy jest tak z dupy, że nie ma opcji wymiany żarówek. Trzeba światło potraktować z młotka, żeby je zdemontować (info z 2 ASO), a potem zamontować nowe. Teraz przy około 70kkm (jazda głównie miejska lub mieszana) jak silnik startuje na zimno, coś tam troszkę terkocze, pewnie rozrząd będzie do wymiany wkrótce.
Obszyj w dobrej firmie i zapomnij o temacie, to nie skóra tylko eco skóra. Mi wymieniali2 razy, obszylem w firmie,.która ma materiały używane przez AMG, wygląda obłędnie, 1.5 roku i jak nowa, najważniejsze że to prawdziwa skóra.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
W moim przypadku kosztowało to 200,00 zł. Nie zrobię zdjęcia bo Fabię użytkuje córka w innym mieście. Generalnie wygląda jak z fabryki. Poszukaj u siebie jakiejś dobrej firmy lokalnej i po usłudze będziesz na pewno zadowolony.
Rapid SB | 1.0 TSI 95KM | MY18 | Ambition | Srebrny Brillant Metalizowany | 49200 km Fabia HB | 1.2 HTP 12V 64KM | MY05 FL | Classic+ | Srebrny Metalizowany | 265000 km
@ryj3k zaczęło się od ledwo słyszalnych stuków gdzieś z zawieszenia - trudno było ocenić czy przód czy tył. Zwlekałem z tym 3 albo 4 miesiące, aż zaczęło stukać bardzo głośno i praktycznie non stop, poza jazdą na autostradzie, bo tam asfalt jest gładki. Myślałem, że nie uznają mi reklamacji, ale ponoć pomogło to, że do wymiany były dwa a nie jeden i nie mogli przypisać tego uszkodzeniu na jakiejś dziurze.
Sprężarka klimatyzacji przy ok. 27tys km przebiegu (świerszczenie jak u innych w 1.0tsi). Wg ASO do wymiany jest jeszcze chłodnica klimy. Czekam aż ściągną części.
Głośna praca sprężarki klimatyzacji - dzwonienie, odgłosy ocierania itp. Wymieniona dwukrotnie: przy 15000 km na Sanden (brak poprawy) i 19000 km na Denso (pracuje cicho). Mam nadzieję, że teraz będzie już ok.
Rapid SB | 1.0 TSI 95KM | MY18 | Ambition | Srebrny Brillant Metalizowany | 49200 km Fabia HB | 1.2 HTP 12V 64KM | MY05 FL | Classic+ | Srebrny Metalizowany | 265000 km
33245 km - skrzypiący pedał sprzęgła - niby pierdoła a mocno irytowało - nasmarowali w serwisie, na razie cisza (wg serwisu za cicho skrzypiało, żeby wymieniać ;) )
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.