FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Tuning silnika 1.2 TSI
  • Bagsiu ma box-a jak dobrze pamiętam :) też z chęcią się dowiem o spec-u z Wrocka :)
    Rapid SB| 1.2 105 KM | MY14 | Ambition Komfort | Grafitowy | 36000km| Opolskie
  • No mam boxa ;) i już mało ;) jest chwilowe opoznienie które mnie irytuje ;)
    Rapid SB| 1.2 130 KM do poprawy|MY14| Ambition MAX|Błękit Race|50000|Jastrzębie-Zdrój
  • https://www.facebook.com/Jetronik-Tuning-607653515971621/ Dobrze robią 1.2 tsi, podobnie do Kreatora.
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • Aaaa teraz wszystko jasne.
  • Dowiadywałem się w Jetronic-u i powiedzieli 1500 za indywidualny program pod auto uwzględniając moje sugestie, moc bezpieczna 130KM i 220Nm
    Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra
    Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
  • Zazwyczaj u nich prawie wszystkie ea211 1.2 tsi wychodzą ok 140KM tylko na 98Pb.
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • koledzy a na co zwrócić uwagę przy robieniu programu bo mam u siebie chłopaków którzy zajmują się tuningiem, programami itd. firma reptune http://reptune.eu/ i chciałbym im dać zrobić program, wiem ze robili diesle i to naprawdę gruby furki ale z TSI raczej zbyt wiele doświadczenia nie mają ale dają gwarancje Jak sadzicie warto zaryzykować i zaoszczędzić 400zł czy jednak pojechać do Jetronica gdzie już robili i maja doświadczenie w TSI
    Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra
    Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
  • Nie warto oszczędzać, diesla sie mówi zrobi każdy glupi, dasz za dużo paliwa kopci, za dużo powietrza to nic tylko sprezarke obciązasz, za chardkorowa dawka może dopiero potopic tloki, benzyna co innego tutaj za dużo powietrza do paliwa odwrotna sprawa rośnie drastycznie temp spalin a tsi i tak lata na zubożonej dawce, za dużo paliwa będzie szarpać. Po drugie w benzynie dobrze pobawić sie zapłonem i ustawić go optymalnie. Nie dałbym komuś tsi aby sie uczył, wiele osób boi sie robić benzyny bo można łatwiej sperniczyc.  Po drugie jak ktoś nie robił to nie wie gdzie w 1.2 tsi tkwia rezerwy. Kolega robił tak panernego 1.8 T 20V, gościu z 150KM mial mu zrobić 200KM, na hamowni wyszło 179KM ale temp spalin na gazie do deski masakra 1020st , - sprawdziłem mu na vcdsie, u mnie przy 144KM z1.2 mam max 820st. Pojechal do dobrego tunera, wyszło 204KM a temp spalin max 845st. Wiec można pogodzić moc i trwałość, ale wiedza taka nie kosztuje 400zl plus vat.
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • przekonałeś mnie nie będę kombinował tylko pojadę do Jetronica ale to dopiero za jakiś czas bo będzie robiony program w 1,2TSI 85Km, ale co to będzie to się przekonacie za jakiś czas :)
    Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra
    Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
  • Jeżeli zdążysz kupić jeszcze  OIII FL z tym silnikiem :) Maja go wycofać bo więcej osób kupuje ten niż 1.0 tsi.
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • Tutaj.1.2 tsi ea211 85KM na 98Pb w Jetroniku. Soft jeszcze zachowawczy nie jescze max bezpieczny który dla tej turbiny na 98Pb jest w granicach 150KM
     
    wp_ss_20180302_0001 (2).png
    794 x 924 - 780K
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • właśnie o cos podobnego mi chodzi ale będę stroił auto na Pb95,
    Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra
    Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
  • W jetronic 1500zl netto ;/
    Rapid LB | 1.2 110KM | MY16 | StyleMAX | Czarny Magic perłowy | Zielona Góra
  • Ja żem płacił 1100zł w Vitesse i żem zadowolony okrutnie. Moderka ponoć bezpieczna i pod 95 octanów, wykres załączam. Oczywiście nie odmawiam talentu i fachowości innym moderom/firmom zajmującym się tą profesją i nie uważam, że moja najlepsza, czy coś.
    Po prostu jestem zadowolonym klientem  - fajny efekt, w relacji do kosztów, bez żyły, fachowa obsługa, ot i tyle.
    Octa3_tune_93,6KM@128,6KM_184,3Nm@222,1Nm.jpg
    1024 x 768 - 47K
  • popraw zdjęcie bo nie widać nic :)
    Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice
    Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
  • fakt zdjęcie słabe ale efekt ciekawy można się dopatrzeć ja właśnie będę chciał uzyskać podobny efekt czyli 90% Nm dostępne od 2000-4000obr a moc rozciągnięta na większy zakres obrotów aby można było kręcić do tych 5,5-6tys
    Choć efekty Jetronica są ciekawsze i wykresy bardziej płaskie
    Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra
    Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
  • Sorry na tą chwilę lepszego nie mam, ale wg mnie widać, co trzeba.
  • Ni właśnie, strojac wersje 85KM trzeba zbić spadek mocy i Nm powyżej 4500 ponieważ tylko tym auto sie rozni od 110KM. Podciagajac procentowo wykres dalej ma sie spadek jak w dieslu. Niektóre firmy wiedza o co chodzi najpierw prostuja wykres potem podnoszą i wtedy chcąc nie chcac auto ciągnie ostro pod 6000 obr i wyciąga powyżej 140KM. Najważniejsze żeby nie bylo tego dola, który zafundowali krojąc soft producenci w wersji 85KM. Można mieć mniejsza moc ale nie podoba mi sie ten spadek powyżej 4000obr w wersji 85KM.
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
  • mnie by najbardziej interesowało zwiększenie nM od dołu na obrotach a najlepiej jeszcze niżej niż w serii. jakby zaczął ciągnąć od 1300obr to by był miód, tylko nie wiem czy tak można.
    Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice
    Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
  • Nie ma powietrza to nie ma.mocy, zanim turbina dobije do 0.7 bara mocy nie bedzie. Gdybyś mial kompresor napedzany paskiem to moc bylaby od dołu, a tak zanim spaliny napędza turbinę zanim ona nabije ciśnienie jest jak jest.
    Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin

ZYSKAJ NAWET 500ZŁ - OTWÓRZ ONLINE KONTO BANKOWE

SPRAWDŻ AKCESORIA DO SWOJEJ SKODY


Postaw mi kawę na buycoffee.to
Zostań Patronem RapidKlub.pl, dzięki Tobie forum będzie nadal funkcjonowało i pomagało innym użytkownikom!

Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz dołączyć do dyskusji na RapidKlub, kliknij jeden z tych przycisków!

Witaj na internetowym forum samochodu SKODA RAPID - zapraszamy do dyskusji!
Masz skodę? Chcesz kupić Rapida? Dołącz do nas!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

RapidKlub.pl
 - lista użytkowników forum

Moderatorzy forum:
@van_daal @gross81 @grzesk @jercen


ANKIETY SKODA RAPID:
Jaki kolor do Rapida?
Jaki wybraliście silnik?
Spaceback czy Liftback?
Jaki wybrałeś pakiet / wersję wyposażenia do Rapid'a?
Czy jesteś zadowolony z użytkowania Skody Rapid?