Przeglądałem plik. Jest w języku słowackim (zbliżony do czeskiego). Większość tekstu jest i tak po angielsku/niemiecku. Natomiast jest tam opisana spora ilość bajerów, ale do wykorzystania w odpowiednich modułach (nowszych).
Od razu napiszę, że opisane tam włączenie wspomagania kiery gdy silnik wyłączony (widziałem, że dali tam takie coś) nie działa. To znaczy działa ale jest "nietrwałe" tzn. parametr wraca do ustawienia fabr. po wyłączeniu zapłonu.
Nie widzę różnicy vcdsem 16.8.3 PL,.sam mam MY17. Kodowałem wczoraj Skode Superb Sport MY17 ( produkcja II.2017 ) i Passata B8 MY17 i tez bez problemu. Niech sie ktoś wypowie co ma zkrakowanego VCDS-a 16.8.3, ja mam ori z ciągłą aktualizacją online i nigdy z niczym nie miałem problemu, podejrzewam ze ten z alli 16.8.3 da rade bez problemu. W MY17 nie jest dostępne kodowanie ile paliwa zostało do pełna- w MY17 brak bitu, ale jest rozbudowany stoper mierzacy od ruszenia przyspieszenie po ustawieniu np do 100km/h - jak w porsche.
_____________________________________________
Aktualnie zassałem VCDS-a 17.2.3 PL, przeanalizuje i dam znać jest większe wsparce do kodowań długich.może wrescie pokarzą sie niepodpisane bity, bedzie wiadomo do czego są, jest dostęp do historii naładowania w czasie jazdy i postoju akumulatora ( dla wersji z zarzadzaniem ładowania- start stop ), nowe pliki ROD i itp.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Jak możesz, to uzupełnij moje screeny VCDS - Opisy bajtów/bitów w sterownikach, o ile będzie coś nowego. A poza tym masz MY17 i - jak sądzę - nowsze moduły. Mógłbyś więc powrzucać też ich screeny - przyda się nowym userom forum.
U mnie w MY15 działa: - staging - ilość litrów do pełnego zbiornika - tear wiping - miganie świateł stop przy bardzo mocnym hamowaniu - automatyczne ryglowanie po ruszeniu i odryglowanie po wyjęciu kluczyka - cornery - wyłączenie samoczynnego ryglowania po upływie 30 s bezczynności po otwarciu centralnego zamka - włączenie selektywnego ryglowania drzwi - dezaktywacja tylnej wycieraczki po wrzuceniu wstecznego - dezaktywacja kontrolki niezapiętych pasów Na pewno nie działa: - CH/LH bez RLS - przygasanie DRL z kierunkowskazem - sygnał dźwiękowy przy ryglowaniu/odryglowywaniu Reszty nie sprawdzałem. Działa jeszcze jedna rzecz, ale nie zrobiłem screena;/. Mianowicie mając włączone światła drogowe (długie) nie działają halogeny i vice versa. Nie wiem czemu ma to służyć, ale jest coś takiego. W którymś bajcie jest bit o nazwie mniej więcej "Fog lights inactive with high beam lights". Zaptaszkujemy go i działa, ale moim zdaniem to totalnie bez sensu. O wiele lepiej byłoby, gdyby przeciwmgielne zapałały się RAZEM z długimi.
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
Gdzie w Rapidzie jest schowane w.kodowaniu awaryjne w czasie gwaltownego hamowania? U mnie nie załaczone , a w grupie vag w większości było , a w sterownikach nie UDS kodowanie było banałem.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Więc tak, Miałem chwilę czasu i dokłądnie przyjrzałem sie kanałowi 17-Instruments. Zrobiłem u siebie LongLife i kontrolkę oleju. U mnie aby właczyc tryb LongLife musze najpierw wyłaczyć wskaźnik przeglądów serwisowych na MaxiDot. Ukryte jest to pod ESI: Coding of Service Interval Extension (SIE)-Status ESI or SID. Trzeba wybrać ESI or SID off. Dopiero teraz można zmienić jakość oleju z "poor na good" lub odwrotnie. Następnie wchodzimy z powrotem w kanał ESI: Coding of Service Interval Extension (SIE)-Status ESI or SID. I żeby włączyć przeglady na Maxidot trzeba wybrać ESI or SID on. Dłubałem też nad brakiem kontrolki ciśnienia oleju. No i jak sie oczywicie okazało debile z ASO po zmianie z LL na stały okres nie ustawili: ESI: Coding of Service Interval Extension (SIE)-Oil pressure ESI: Coding of Service Interval Extension (SIE)-Oil level Teraz kontrolka wróciła i wszystko pięknie działa :-)
Acha bym zapomniał ... nie używałem żadnych Security Code
Witam. Czy ktoś jest w stanie wypowiedzieć się na temat kierunkowskazów komfort. Chodzi mi o to czy da się je zmienić z 3 na 5 mrugnięć?? Mam Rapida MY16. Instrukcja z F3 która jest tutaj nie działa u mnie albo coś robię źle... Wydaje mi się że F3 i R (MY16) powinny być zbliżone pod względem kodowań. Proszę o pomoc.
Komfort Kierunki F3.png
725 x 759 - 81K
RAPID LB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16 | Ambition MAX | Beż cappuccino | 39000 km | Olsztyn
Dobrze kombinujesz. To powinno być to i powinno działać. Jednak na wielu forach można znaleźć info, że są z tym problemy. Niektórzy piszą, że po przekodowaniu tego parametru trzeba zresetować w MIB: menu oświetlenie albo całość? No i że trzeba zrobić restart zapłonu... Swoją drogą zaciekawiłeś mnie tym, bo w moich adaptacjach jest wartość 5 a mruga mi 3 razy...
@van_daal u mnie też jest 5 i mruga 3.. Jak ustawie bodajże 4 to miga 2 razy. Wpadłem na pomysł aby dać 7 bo skoro jest róznica między wpisanym a miganie równa 2 to będzie akurat 5 no ale więcej niż 5 nie można wpisać. Możesz coś więcej rozwinąć o tym resetowaniu ? Myślę że to w tym jest cały problem bo jednak na forum F3 sobie jakoś z tym poradzili jak widać. @Maciek_1991 to jest jasne bo w MY15 temat jest prosty i od dawna znany. Problem pojawia się jak widać w MY16.
RAPID LB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16 | Ambition MAX | Beż cappuccino | 39000 km | Olsztyn
Maćku, jedyne, co mogę rozwinąć to: http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=25997 Z tym resetem to chodzi o pokombinowaniem z różnymi "resetami", "przywróceniami ustawień fabrycznych" i co nie tylko. Jednak wątpię, czy akurat to coś da, bo już operacje tego typu miałem wiele razy robione i jakoś nigdy 5 razy nie mrugało...
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.