W nawiązaniu do dyskusji o systemie start-stop, a przy okazji turbosprężarek, polecam gorąco poniższy artykuł i zawarty w nim materiał video. Co do dalszych preferencji autora można dyskutować bo sami w większości mamy turbiny i wtrysk bezpośredni;) ale właśnie ze względu na ich eksploatację warto przeczytać: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/ekologia-czy-moze-eko-logika/tr1219 (poprawiłem link do artykułu)
@bounty Rapid Spacebek Edition proponuję obejrzenie tego filmiku http://www.youtube.com/watch?v=RZmJrb4fG5o bo oprócz znaczka mamy nowe radio Bolero, zegary (biała obwoluta), kierunki w lusterkach i zamiast stacyjki przycisk start/stop (czas 2.17).
Dalsze zmiany: inne wnętrze reflektorów przeciwmgielnych oraz czujniki parkowania z przodu. Dla mnie biała obwódka zegarów jest mało czytelna. Pytanie tylko - jaka cena? Czy aby nie będzie przesadzona za napis na czarnym plastiku między drzwiami...
Rapid ma na tyle krótki przód i dobra widoczność, że czujniki z przodu są zbędne. Co innego z tyłu zwłaszcza w wersji LB. Co do Bolero czas pokaże. Może okazać się, że będzie to trudne, ze względu na ewentualnie inną elektrykę/elektronikę.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Na takich wystawach czy prezentacjach nowego modelu, firma zazwyczaj pokazuje wersję w najlepszym wyposażeniu. Jak znamy trochę życie, to te elementy pokażą się w wyższych wersjach wyposażeniowych, w prostszych wersjach wcale - albo za dopłatą.
Na stronie Skody jest już cena wersji Edition od 52760pln. Można założyć, że będzie dostępna razem z nowym MY bo ma zmiany na nowy rok modelowy. Całość wygląda fajnie, poza zegarami, które z białym wykończeniem też średnio mi się podobają.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.