Ryglowanie tylnych (blokada przed dziećmi - możliwość otwierania tylko od zewnątrz) - to można zrobić mechanicznie. w drzwiach jest miejsce, gdzie się przekręca kluczykiemi gotowe.
Co do ryglowania guzikiem. Nie wiem jak jest u innych, ale u mnie jest tak, że po kliknięcu przycisku od ryglowania, drzwi nie można otworzyć od zewnątrz, natomiast od wewnątrz i owszem. U szwagra w octawii jest natomiast tak, że po zaryglowaniu nie można też od wewnątrz otwierac.
U mnie po zaryglowaniu po ruszeniu od wewnątrz można otworzyć. Jest też opcja, ale w przypadku fabrycznego alarmu, że można zamknąć samochód bez monitorowania wnętrza i wtedy nie można otworzyć drzwi ani od zewnątrz ani od wewnątrz
@Szymek System jest tak zaprojektowany, że w razie awarii drzwi są odryglowane. Tak jak np poduszki wystrzeliwują zaraz po zderzeniu. Opcja jak najbardziej trafna, jeśli Ci się jeszcze nikt nie pakował do auta na skrzyżowaniu żeby coś ukraść to się ciesz :)
@pawel74787 no faktycznie opisujesz same ciekawe rzeczy o tym aso, a to cie zbywaja wiecznym brakiem czasu, nie naprawiaja usterek i jeszcze za wszystko sobie wolaja kase, "zareklamuj" ich na forum skoro tacy sa "profesjonalni"
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Ten sam dealer, salon inny. ASO mieści się w okolicach Warszawy na Al. Jerozolimskich. Jedno co mogę powiedzieć dobrego, to to że nie zapłaciłem za ten przegląd, bo auto kupione u nich. Wiem że u tego dealera u którego się kupuje auto przegląd jest bezpłatny ale ja byłem w innym ich salonie więc myślałem że... A co do ich braku czasu? Może to kwestia obsługi klienta. Jak zostawiałem auto to obsługiwał mnie taki Pan że odechciało mi się zostawiać auto u nich, ale musiałem. Natomiast przy odbiorze była już wg. mnie profesjonalna obsługa. Myślę że gdybym trafił od razu na tą osobę rano, u której odbierałem auto później to możliwe że większość usterek by zrobili, i może ryglowanie by zrobili za free.
A czy ktoś może napisać co mi potrzebne by było abym sam zmienił opcje ryglowania? Posiadam kabel jak w linku http://allegro.pl/interfejs-fiat-alfa-lancia-fiatecuscan-vag-usb-pl-i4530632748.html, ale nie wiem czy się nadaje. Nawet jeszcze nie miałem czasu sprawdzić jakie jest gniazdo, i gdzie się znajduje w skodzie. Nie wiem czy można zamieszczać linki, ups :( Zostało mi to jeszcze po fiacie. Pojęcie też posiadam, tylko nie za bardzo znam się na tych magicznych nazwach :) Proszę o jakieś namiary.
@pawel74787 kabel masz ODB II więc powinien się nadać, a jaki masz program? Bo jeżeli ten z aukcji to nie obsłuży Ci Rapida, ponieważ obsługuje modele grupy VAG do 2004 roku.
@pawel74787 - Nie no, teraz (od 2009 mniej więcej) to bez HEX-CANa nie tykaj. Takie VAGi, jak pokazałeś w linku, to działały dziesięć lat temu... Interfejs do takiej zabawy musi obsługiwać CAN i kosztuje ok 100 na Ali, z Chin. Oczywiście w Polsce są one "nielegalne" bo to crackowane klony VCDS Ross-Techa. Oryginał można u nas kupić w Adako, za ~1800zł Kablem z twojego allegro być może podejrzysz sobie parę parametrów (prędkość, spalanie, może przebieg z zegarów), ale raczej nic nie zaprogramujesz, chyba, że Rapida ma jeszcze jakiś archaiczny moduł, ale szczerze wątpię...
Dobra, dzisiaj posiedziałem nad VCDS i mogę potwierdzić, że możliwe jest zakodowanie: - automatyczny unlock drzwi po wyjęciu kluczyka ze stacyjni (co dobrze łączy się z: poniżej) - zamykanie drzwi powyżej 15kmh - wyłączenie (wkurzającego niemiłosiernie) brzęczyka podczas podłączania telefonu po bluetooth (i to jest największe osiągniecie dzisiaj) - wyłączenie ostrzeżenia o niezapięciu pasów - dźwiękowe potwierdzenie aktywacji/dezaktywacji auto-alarmu - można regulować charakter hamulców hydraulicznych (są profile czuły/sportowy/normalny itd) - można dostosować charakter modułu osuszania tarcz hamulcowych (od lekkiego do mocnego) - można włączyć klakson bez zapłonu (zrobione) - można adaptować algorytm wyświetlania spalania na komputerze (modyfikować procentowo spalanie, aby odpowiadało rzeczywistemu) - zmieniać można też czas spryskiwania reflektorów (nie mam xenonów, więc nie sprawdzałem, ale się koduje) - można podbijać czułość mikrofonu w dB dla systemów głośnomówiących - można zmieniać charakterystykę wspomagania (komfort, automat, dynamiczny, standard) - muszę to sprawdzić, ale kodowanie działa - można konfigurować moduł komfortu dla tylnej wycieraczki - zdaje się, że może być sterowana czujnikiem deszczu, lub automatycznie z przednią co jakiś czas... - nie sprawdzałem - można włączyć/wyłączyć tzw. kierunkowskazy autostradowe (1, lub 3 mignięcia po przełączeniu dźwignią)
Niestety cornering na przeciwmgłowych i Coming/Leaving Home nie działają...
@halif Dzięki, miałem zamiar taki kupić, ale w opisach tego kabelka nie ma Rapida, ani na Adako, ani na innych stronach. Bałem się więc, że nie będzie go obsługiwał.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.