Cześć Nie wiem do końca gdzie zadać pytanie więc pytam tutaj :) Dziś miałem zostać szczęśliwym posiadaczem Skody Rapid 1.2 90km w wersji style + pare bajerów w dość fajnej cenie. Oglądaliśmy w środę samochód i wszystko było okej. Pojechaliśmy go odebrać dzisiaj i nie działał komputer pokładowy z maxi DOT - nie wyświetlał nic kompletnie, podpinali pod komputer - zero błędów, a na wyświetlaczu ciemno. Samochód został u dealera - na szczęście miał być płacony gotówką więc mogę nadal zrezygnować - i w pn się okaże co go boli i tutaj rodzi się pytanie. Mieliście jakiś problem z tymi komputerami? Przy zrzucaniu trybu serwisowego coś pomieszali? Wynegocjować coś dodatkowo od dealera? Czy może sobie darować to auto skoro jeszcze dobrze nie wyjechało, a już są problemy? Oczywiście zarzekają się, że nic z nim nie było robione i że to pierwszy (jak zwykle!) taki przypadek! pozdrawiam
Nie spotkałem sie nigdy z tym probleme, może długo stal i komp z uwagi na slaby akumulator ograniczyl niektóre funkcje. Moze resest ustawień wystarczy. Powiem Ci tak, ze 1.2 tsi w ea211 to jeden z ostatnich dobrych silników, który kreci sie bez starty trwałości na ok 145KM.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Dzięki za odpowiedź :) Właśnie dlatego chciałem ten silnik :) żeby po gwarancji podjechać do 120-130 spokojnie. Podłączali pod kompa i próbowali resetować nic to nie dawało ;/ Zobaczymy co powie dealer w pn, bo trochę szkoda, że auto nowe i będzie w nim grzebane już na początku. No i faktycznie stała od września na salonie.
Tych silników niw robi sie na 120-130, one od razu wychodzą na 140KM :) a jak dobrze dotarty i strojone na 98 to nawet ponad 145KM :) Niech robią i zrobią, a potem zbić jeszcze cenę.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Diagnoza - wymienić trzeba zegary, jak podpięli inne to wszystko działa. Trzeba poczekać 1-1,5 tyg aż przyjdą nowe z Czech. W zamian za to z ceny nie zejdą ale dadzą przedłużoną gwarancje do 4 lat + zimówki na stalówkach 15".
Style 1.2 90km + dodatkowo koło dojazdowe + czarne felgi na oponach 16" w cenie 56 000,-
Co Wy na to? Bo mam mieszane uczucia :p z jednej strony ta dodatkowa gwarancja spoko - z drugiej będzie rozebrane pół konsoli w aucie bez przebiegu
Przy wymianie zegarów nie masz się co przejmować. Nie trzeba rozbierać całej konsoli ani pół :). Jeżeli tylko wymiana zegarów - to tylko zegary. Są dostępne do wymiany bez wielkich bajerów montażowych i elektrycznych. Wg mnie - cena za takie wyposażenie, silnik i te kilka bajerów z przedłużoną gwarancją - to nie tak wyśrubowana cena. Ja bym brał.
Tak, zegary to dwie srubki i jedna wtyczka, żadna ingerencja, a gwarancja 4 lata to nie ma sie czym przejmować. Za to.masz sprawdzony silnik tsi ea211, 4-cylindrowy, jak sie nie.zdecydujesz to zostanie ci nowe 1.0 tsi 3 cylindrowy,.albo 1.4 tsi z dsg który jest drogi. Poza tym 1.4 tsi 125KM to jest ten sam silnik co 1.2 tsi tylko o innym skoku tłoka.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Trochę mnie uspokoiliście :) W takim razie czekam aż naprawią :) A z innej beczki - czy ta wymiana zegarów powinna być wpisana w książce serwisowej już? Ciekaw jestem czy ktoś nie odebrał tego samochodu właśnie dlatego, że były wcześniej z nim problemy i będę musiał to sobie jeszcze sprawdzić
Silniki 1.2 TSI i 1.4 TSI różnią się średnicą tłoków, skoki pozostają identyczne. 1.2 TSI średnica x skok: 71 x 75,6 mm 1.4 TSI średnica x skok: 76,5 x 75,6 mm
Witam. Jestem nowy w klubie:) Mam pytanie chcę kupic Rapid 2015r 110km 56tys przebiegu. Co możecie powiedzieć o tym aucie i silniku. Potrzebuję auta bezawaryjnego na długie lata. Teraz mam opel vectra c i ciągle coś się psuje.
Pewnie chodzi o 1.2 TSI, 16 V. Sam silnik ma dobre notowania, przy regularnym i prawidłowym serwisie nie sprawia problemów. 56 tkm też nie jest jakąś wielką wartością. Dla 2 lat - masz roczny przebieg rzędu 28 tkm, dla 3 lat - masz ok. 19 tkm, co jest raczej standardem dla cywilnych pojazdów. Pytanie - kto i jak użytkował samochód, jak z jego serwisem, jakie ma wyposażenie, w jakim jest stanie (opony, nadwozie, podwozie)? Od tego powinna odwijać się cena. Kolejne pytanie - cena sztywna czy do negocjacji? Może dasz radę ponegocjować? Powodzenia w podjęciu wyboru.
Panowie zastanawiam się nad zakupem Skody Rapid 1.2 TSI 90KM wersja Ambition + jakieś dodatki typu alufelgi. Rocznik 2016. Przebieg niecałe 30 000 km. Niepokoi mnie jedynie to iż jest to auto, które służyło jako zastępcze. Z tego co wiem miał wymieniany zderzak i któryś reflektor. Czekam na wycenę - cena początkowa to niecałe 45 tyś (została już jakiś czas temu obniżona z 46 tyś). Nie balibyście się Panowie brać takiego auta? Jaką cenę warto za niego zapłacić?
@Esia zasadniczo nie kupuje sie auta które służyło jako zastępcze. Jak sie pewnie domyslasz kązdy katuje takie bez skrupółow, nie bez powodu Skoda je sprzedaje tak szybko. Sam jezdziłem zastepczym 2-latkiem który miał byc sprzedany a jak dla mnie nadawał sie na dłuższy serwis. Juz lepszym rozwiazaniem jest auto demonstracyjne ew. z programu DasWeltAuto
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Mojej siostry Golf VII 1.2 tsi es 211 zrobiony lajtowo na 135KM na Pb95 właśnie dobił do 180.000km bezawaryjnie na seryjnym rozrzadzie i dalej leci licznik. Jednak wrescie zrobili mały i wytrzymaly silnik. Ja co to polecam- jeśli masz wątpliwości co do trwalosci 1.2 16V tsi ea211.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.