SB 1,2 tsi 85 km 2014 - po przebiegu 64000 kontrolka pokazała ubytek płynu chłodniczego - niestety okazała się koniecnza wymiana pompy. W serwisie dali do zrozumienia że to jest awaryjna część.
28 tys i gałka zmiany biegów jest do wymiany drugi raz. Wytarcia skóry wokół chromu. Pierwszy raz wymiana przy ok 15 tys. Była jeszcze na fabrycznej gwarancji producenta. Teraz chciałem zgłosić to ponownie bo wymieniał ASO i już gwarancja na wymieniona rzecz nie obowiązuje osoby prywatnej, jak bym auto było na firmę to by wymienili. Taka oto polityka Skody.:/
Rapid SB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16/7.10.2015 | 81000 km | Małopolska zachodnia, Ziemia Chrzanowska
Po 3 miesiacach niecałych, 3000km spaliła się żarówka wstecznego. Zaswiecił sie trójkat na liczniku i komunikat zeby sprawdzić światło cofania. Na żarowki nie ma gwarancji.
U mnie słychać na ''luzie'' takie jakby chrobotanie, ustaje po wciśnięciu sprzęgła. Wychwyciłem to dopiero po zaparkowaniu i wyłączeniu radia. Przy następnej wymianie oleju się wypytam jaka cześć daje znać o sobie.
Rapid LB, 1.2 CBZB 105 KM, MY 2013, Ambition, Rosso Brunello, 138 000, Ingolstadt
Efekt "chrobotania" miałem w mojej poprzedniczce Fabii 2. Występowało na zimnym aucie i tak jak u Ciebie poprzez wciśnięcie sprzęgła ustępowało, a także przy delikatnym przyciągnięciu do siebie drążka zmiany biegów BEZ wciskania sprzęgła (oczywiście nie za mocno by biegu nie wrzucić ;)). Drugi zabieg eliminował problem ze sprzęgłem, a powodem tego "chrobotania" był luz na jakimś wałku w skrzyni. Przejeździłem z tym 8 lat i zjawisko to nie potęgowało się. Było to coś w rodzaju TTTM :) Dodam jeszcze, że na dobrze rozgrzanym aucie tego "czegoś" nie było, ale jak przyciągałem drążek do siebie to zaczynało "chrobotać"
Rapid SB | 1.2 TSI CBZB 105KM | MY15 | Ambition | Biel Candy | 53000 km | Tychy
Zaobserwowałem to już jakieś 5 tys. km temu ale było wtedy mega ciche- tak ciche, ze mechanik uznał, ze nic nie słyszy (pewnie TTTM). W zeszłym tygodniu usłyszałem to po przejażdżce na ciepłym silniku. Nie jest to jakiś łomot, biegi wchodzą ładnie. Podczas jazdy brak jakichkolwiek efektów dźwiękowych. Jak 8 lat dałeś rade to mam nadzieje ze do wiosny nic nie siadzie u mnie :D
Rapid LB, 1.2 CBZB 105 KM, MY 2013, Ambition, Rosso Brunello, 138 000, Ingolstadt
Na desce wyskoczyła kontrolka EPC, auto straciło moc, przestał działać system start stop, i spod maski wydobywa się dziwny dźwięk taki jak by spadł przewód z turbiny, a okazało się że wirnik sie ukrecil.
Rapid LB | 1,0 tsi 95KM | 2019 | golas plus | biedny niebieski :) | co miesiąc 5tys więcej | Jelenia Góra
Blisko 4 lata i 81000 km-poddał się lewy tylny zacisk hamulcowy, zaczął lecieć płyn spod mechanizmu od ręcznego. Trochę krótko, ale te zaciski nigdy nie miały dobrej opinii wśród mechaników. Kupiony zacisk TRW, przy okazji wymienione klocki tył, ponieważ miały ok. 2 mm. Założone Textary. Co ciekawe, klocki z przodu jeszcze grube, też od nowości, a tył poleciał.
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
26 000. Przegląd po 3 latach. Stwierdzone pocenie się w okolicy skrzyni biegów. Naprawa ok. 7 godzin. Wybaczcie "nietechnicznemu", stwierdzono przeciekające śruby w kole zamachowym, wymiana śrub, uszczelnień i uszczelki w skrzyni. Przynajmniej tak zapamiętałem.
53500 km - gumy stabilizatorów (skrzypienie na nierównościach, progach), uszczelka tylnej wycieraczki po raz trzeci (cieknąca woda po szybie od wewnątrz)
Rapid LB | 1.2 TSI 110KM@(148KM/229Nm) | MY16 | Style MAX + Emotion | Biel Candy | 135 tkm | Warszawa
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.