Tylko kable HEX-V2 obsługuje najnowszy protokół Can, obsługuje też stare protokoły. W starych kablach w nowym protokole będzie możliwe tylko odczytanie błędów.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
"Czym się różni kabel w wersji V1 od V2? Przede wszystkim jeśli jeden i drugi ma procesor Atmega i wgrany bootloader tp niewiele. V1 ma inną obudowę - zwartą bez rozłączanego USB i ma jedną diodę LED, V2 ma rozłączany przewód USB i dwie kolorowe diody LED, poza tym ma na płytce dodatkowy chip odpowiadający za szybszą komunikację z autem po szynie CAN. Jeśli V1 ma Atmegę i bootloader - to jest nadal bardzo dobry inerfejs."
robiłem researcha na ali i wygląda na to, że to podróby HEX-V2 (w tej cenie)
u niektórych chińczyków jest nawet wprost napisane, że ten kabel nie będzie obsługiwał nowego protokołu.
Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
Ja mam vcdsa z 2015 r Ori aktualizowany do najnowszej wersji na ten rok i nie obsługuje nowego protokołu, dopiero V2 Ori daje radę na tym samym sofcie. Oba kable z Adaco w wersji 19.6.1. oryginalne. Np VCDS CAN w Scali czyta tylko błędy, kodowanie idzie na HEX-V2. Nie wypowiem się na temat Chińczyka bo nigdy nie miałem. Problem tkwi w tym że od 2017 VAG wprowadzał nowy protokół Can i nie jlkazdy kabel go obsługuje , nie chodzi o soft. Ori HEX V2 daje radę z każdym nowym vagiem.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
myślałem, że sprzedam jeden, kupie hex v2 lecz tu się okazuje, że chyba go nie kupię... bo cena zwala z nóg.
gdyby to było nie wiem. nawet ze 300zł ale 470? przeginka to jest.
co do tego co tomgra74 mówi. gwarancją przy kodowaniu bym się nie przejmował. no chyba, że się coś popsuje.
jeśli chodzi o twoje pytanie arthek - no muszę się jeszcze zastanowić... pewnie go sprzedam ale może jeszcze z raz sobie użyję na samochodzi, poczytam błędy czy coś.
przy okazji. idzie tym kablem zczytać mapę silnika, żeby podegrać później gdyby mi na przeglądzie za 3 tygodnie zaorali chipa?
Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
będzie ok? Z opisu wynika, że raczej tak, komentarze również pozytywne. Ewentualnie, jak macie jakieś sprawdzone z Ali to proszę linki na pw. Sprawdzałem olxa i ceny dużo wyższe, a podejrzewam, że to są te same kable, co z Chin.
Rapid LB | 1.0 TSI 110KM | 2019 | Ambition | 14 000 km | Ruda Śląska
Przeszukałem forum na tyle ile mogę (przez telefon) i nie znalazłem info...
Zamierzam zacząć "zabawę" z kodowaniem i szukam info od jakiego przewodu interfejsu VCDS zacząć? Znalazłem info że niektóre chińczyki są lewe... Czego szukać i gdzie? Skąd można pobrać oprogramowanie gdy już będę miał "kabelek"?
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.