Każdy ma jakieś swoje zdanie, i większość z nas będzie chwalić to co ma, więc może nie dyskutujmy, że mój MPi, albo mój TSi jest lepszy, bo... nie ma to sensu, każdy kupował co chciał, na co mu budżet pozwalał, więc cieszmy się naszymi skodamy, tak szybko odchodzą :D
@Adam22 - "każdy kupował co chciał, na co mu budżet pozwalał" - tu się z Tobą zgadzam. kupując Rapida rozważałem plusy i minusy każdego silnika. Diesle odpadły ze względu na małe przebiegi jakie robię (ok 13-15 tys rocznie) MPI podobał mi się ze względu na możliwość montażu instalacji LPG, ale przesiadka ze 110 KM na 75 KM to nie byłoby dobre rozwiązanie. TSI 105 podobał mi się ze względu na skrzynię 6 biegową, ale tu chyba zadecydowała cena. Dlatego chyba wybrałem coś po środku czyli 85 KM. Dobry moment obrotowy i odpowiednia cena. A czy dobrze wybrałem to okaże się za kilka lat :)
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
Ja również wybrałem 1.2 TSi 85km, robię rocznie 10kkm, diesla też nie chciałem, bo mijało by się to z celem, według mnie jest różnica znaczna bo wcześniej miałem 1.4 MPi 60km, Fabia I,
Osobiście wybrałem mpi i powiem wam że nie żałuję bo chcę za jakiś czas przejśc z benzyny na gaz. Niestety producent przewidział tylko jedną możliwość. Przesiadłem się ze skody Felci 1,3 i teraz porównując to 1,2 mpi to jest demon prędkości.
Witam. Ja również użytkuję 1.2 MPI z instalacją LPG i jestem zadowolony, przed wszystkim kosztami ekspolatacji. Za 70 zł tankuję do pełna, szybkiej jazdy z ostrym kopytem raczej nie preferuję a więc silniczek jak dla mnie jest OK. O TSI słyszałem wiele złego aczkolwiek podstawowe choroby wieku młodzieńczego już mu wyleczono. Gazowanie TSI jest wielce problematyczne a technologia downsizingu w wykonaniu VW nie do końca się sprawdziła.
Skoda Rapid Active MaX, Sedan, 1.2.MPI, LPG, MY 2015, Biel Candy, Tarnów.
Swoją drogą to ktoś mierzył, czy się nie wydłuża? Nie wiem, czy z łańcuchami w tych silnikach były jakieś problemy? Nie słyszałem, ale może coś się dzieje? Jakieś rolki napinające, alb właśnie wydłużanie, jak w pierwszych TSI?
Jeżeli dobrze pamiętam tam są ślizgi. 1,2 MPI typ jest dokładnie to co 1,6 mpi, ale bez jednego garka. Łańcuch dźwięków nie wydaje. Więcej informacji pod 1,2 htp.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.