Jeszcze jedno spostrzeżenie odnośnie górnej osłony zimowej. Dla starszych silników 1.2 MPI, 1.2 TSI i 1.4 TSI należy zastanowić się nad montażem takiej osłony. Zaraz za chłodnicą jest układ wydechowy i katalizator, które po krótkiej jeździe mają kilkaset stopni. Z pewnością potrzebują strumienia powietrza do chłodzenia. A tego dodatkowa górna osłona nie zapewni. We wcześniejszych wpisach niektórzy twierdzili, że taki montaż poprawia szybkość nagrzania silnika... Ale nie rozważaliśmy tego pod kątem schładzania katalizatora i jego najbliższych elementów. Warto więc pomyśleć nad tym, czym jeździmy i czy taka osłona spełni swoje zadanie.
@BaloN, a lusterka to nakładki czy oklejone? A co do superskoda...drugi biegun w porównaniu do np. Aliexpress :-) Oczywiście większy wybór etc. ale ceny jak w Aso.
Rapid SB | 1,2 130 km (box) | MY16 | Ambition Max | Blue denim | 40 000 km | Trójmiasto
@BaloN szyberdach montowałeś w końcu ? Pamiętam że kiedyś pisałeś, że sie przymierzasz. Mnie osobiście te DRL-y nie leżą, zdecydowałem się na "L" :) - proste przy krawędzi lampy.
Można wstawić hybrydowa turbosprężarkę PerunTurbo i wystroić pod 170-180KM ale tylko w manualu. Wtedy w Rapidzie schodzimy ok 6.8-7.0 do 100km/h i v max pod 235km/h przy 6 biegach.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
No teraz to już wogóle zdziczeje ten kreator ten mi tu peruny i bądź tu mądry człowieku.Najlepiej chyba zperunować kreatora.Ktoś już robił akcje Perun?
Od przenoszenia są tu lepsi i ważniejsi. Nie miałem zamiaru wtrącać się w temacie osłon, bo co rusz pojawiały się nowe "spostrzeżenia". Dobrze liczyłem, bo jeszcze wyskoczył temat lusterek, okna dachowego, nawet super turbo ... Może kol. BaloN założy w dziale Nasze Rapidy opis swojego, wtedy można tam dołożyć te tematy wokół wyposażenia jego R. Aktualnie zajmuję się montażem kamery cofania (mam jeden ze starszych R, k którym nie było jeszcze takich bajerów). Może uda mi się coś wkleić, jak ją uruchomię. Pozdrawiam. PS>Nie ma większego problemu, by każdy klubowicz sam sprawdził, czy jego wpis jest we właściwym miejscu.
Faktycznie @Balon dawaj fotki :)Z lewa z prawa z fachu itp No i oczywiście @jercen czekamy na Twoje wypocinki,muszę Ci chyba swoją niunie podprowadzić pod garaż;)
Program robisz np u KreatoraMocy jak bawisz sie na seryjnych gratach na 98 bezpieczne max będzie ok 145KM, jak chcesz sie pobawić więcej to turbinę dajesz do Perunturbo na podstawie twojej robią hybrydę, potem auto do np Kingsoft, TCperformance z Lodzi, Tuneup i masz podana moc po zrobieniu korekty. Ostatnio kolega bawił sie z 1.4 tsi 125KM z 2016, soft seryjny zmodyfikowano pod 160KM, turbina poszła do Perun, po korekcie softu wyszło 203KM. Znam na razie tylko jedno auto Polo 1.2 tsi 110KM z hybrydowa turbina zrobiony w Polsce na 180KM, ale to juz szatan, gdzie Golf GTI 2.0 tsi 200KM nie ma polotu. Auto służy do normalnej jazdy, lata od roku bezawaryjnie, spalanie w granicach 1.4 tsi w serii.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
O co chodzi z tą hybrydą? To będzie biturbo wtedy czy co ten "Pierun" robi z seryjną turbiną? Dobra, już wygooglałem Peruna... Wychodzi na to, że jeśli ktoś wie, że będzie robił na bogato to najlepiej od razu dać turbinę do peruna i dopiero wtedy program. Uniknie się podwójnego kosztu softu.
Rapid SB | 1,2 130 km (box) | MY16 | Ambition Max | Blue denim | 40 000 km | Trójmiasto
Najnowszą modyfikacją dokonaną przeze mnie jest montaż osłonek na zawiasy, dzięki czemu nie straszy nas już widok łba śruby i chronimy zawias przed brudem :) Mała rzecz a cieszy. Podaję link:
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.