Zgadza się, zmiana nastąpiła pod koniec roku 2013... na pewno we wrześniu 2013 było jeszcze elektrohydrauliczne, potem wprowadzili elektromechaniczne zwane C-EPS (Column-Electric Power Steering) zależne od prędkości. W C-EPS ruchy kierownicą są wspomagane przez sterowany programowo silnik elektryczny osadzony na kolumnie kierownicy.
@supermajku jak już piszesz sprawdź dokładnie dane i to co już na tym forum było napisane.
Dla przypomnienia. Rapid SB od początku jego produkcji czyli od wakacji 2013 r. ma wspomaganie elektryczne takie jak piszesz. Rapid LB na początku produkcji czyli w Polsce od jesieni 2012 r. miał wspomaganie elektrohydrauliczne ale od grudnia 2013 r. montowane jest to samo co w wersji SB czyli elektryczne.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Tego to ja nie wiem. Skoda twierdzi, że lepiej ale oni zawsze twierdzą, że co nowszę to lepsze. Ja w F1 mam to elektrohydrauliczne i nic się z nim nie dzieje, działa dobrze po przebiegu 157 tys. km. Jedyna różnica to to, że na postoju i przy małych prędkościach działa wyraźnie z mniejszą siłą niż to w Rapidzie. Im szybciej jedziemy tym różnice się zacierają.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
a próbował, ktoś może za pomocą kabelka włączyć (jeżeli jest taka możliwość) funkcję Follow Me Home (włączanie świateł mijania przy otwieraniu auta z pilota)?
Nie działa. Jest temat z rozpiską wszystkich opcji. Potwierdzone na Briskoda oraz forum niemieckim (nie pamiętam którym). Nikomu nie udało się nic więcej włączyć...
Byłem dziś na przeglądzie 30kkm. Przy okazji poprosiłem o włączenie ryglowania i odblokowywania drzwi - zrobili. Ostrzeżenia o niezapięciu pasów nie chcieli wyłączyć, a włączenia klaksonu bez zapłonu ponoć nie znaleźli. Ale i tak jest nieźle.
Rapid SB | 1.4 122 KM DSG | MY14 | Elegance | Czarny Magic perłowy | 57000km | Warszawa
Mi w serwisie powiedzieli, że nie da się wyłączyć ostrzeżenia o niezapiętych pasach. Chyba mają jakiś odgórny przykaz bo facet mówił, że wiele osób o to pyta.
LB|1.2 CBZB 105KM|MY14|AMBITION Komfort|Srebrny metallic| 107000km|Nieciszów k. Oleśnicy
Nie da się w ASO zrobić, bo każdy samochód noworejestrowany w Polsce musi mieć parę opcji (m.in. sławny czujnik ciśnienia opon) wśród nich jest czujnik i ostrzeganie o niezapiętych pasach. Ot kolejna dyrektywa unijna... @eklime - klaksonu nie znaleźli, ale jest. Sam go włączałem...
@halif Mógłbyś podać wersję kabelka jakim się podpinasz, bo widzę, że na serwis nie ma co liczyć, nawet jeśli chodzi o rzeczy których nasza kochana unia nie zabrania. W moim przypadku nie znaleźli opcji aby wyłączyć sygnał po podłączeniu komórki przez BT.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.