U mnie klima zapamiętuje ostatni stan. Jak wyłączam zapłon z włączonym Cllimatroniciem, to po włączeniu zapłonu będzie załączona klima... Pewnie @supermajku, masz ręczną klimę i ona chyba nie jest sterowana po CANie, więc nie bardzo da się przekodować...
To o czym Ty w końcu piszesz, o zegarch czy modułach, bo się pogubiłem?" A piekła pod najdalej Klimy pojawiają golfa 3... " A tego to już w ogóle nie rozumiem.
@supermajku"Ustawienie kalibracji (dial staging) możliwe jest w wielu nowszych samochodach z grupy VAG (Audi, VW, Seat, Skoda), w tym Skoda Rapid, Seat Toledo".
O jejku przepraszam. Piszę z telefonu do tego szybko. Więc prostuje: Konstrukcja zegarów jest stara, moduły z zegarów były w starych vw. Praktycznie różnią się fronty od elementów wyposażenia. Pokrętła i panel od klimy pamiętają golfa, fabie 1. Wymieniono jakąś funkcję która jest teraz a kiedyś jej nie było: To kwestia programu. Abyśmy mieli domykanie szyb potrzebny jest rozszerzony moduł komfortu. I pytanie czy możemy inny moduł z innego vag dopasować.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Jak w pierwszym poście pisałem chciałbym zrobić katalog modyfikacji w formie listy co możemy zrobić. Proszę tutaj kolegę o stworzenie takiego zestawienia, które będziemy uzupełniać. Tak aby było wszystko w jednym miejscu.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
tłumaczyłem poprzedni nizrozumiały post. Zasadniczo sukcesem skody jest wykorzystywanie części (po cichu) ze starych modeli. dlatego są poznane dobre i bezproblemowe, ew tanie w serwisie. Czy dało by radę podmienić z fabi 1 panel pół automatycznej klimy, który steruje de facto jedynie temperaturą? aby nie majstrować tak jak w przypadku automatu by wszystko zostało.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
@lukasz13 - najlepszy fejs to oryginalny VAGowski VAS5054 i nowsze. Na drugim miejscu jest HEX-USB+CAN od Ross-Techa wraz z oprogramowaniem VCDS, potem są - "niezbyt" legalne (gruby eufemizm...) tego drugiego, prosto z Chin. Dalej są jakieś inne produkty pokroju "Polski VAG", czy VAG-CAN-PRO etc. Co do cen to pozycja pierwsza ok 10-20tyś, pozycja druga 1900, której klon kosztuje 150-200 zł reszta parę stów do półtora tysiąca.
@halif Trochę nie wiem czy śmiać się czy płakać. Też myślę, że VAS jest najlepszy, a mimo to w ASO na tym programie nie potrafili mi ustawić porządnie informacji o przeglądzie :) Poza tym Vag-tech wychodzi nieźle cenowo, ma podobne możliwości co VCDS, jest legalny, ma wsparcie i aktualizację na rok.
VAS ma większe możliwości niż VCDS, ale jest bardziej skomplikowany. Trafiłeś na marnie douczonego elektronika w ASO. Nie miałem styczności z VAG-techem, tylko to, co czytałem na ich stronie. Kup go i podziel się doświadczeniami!
Da się też uruchomić HHC. Sprawdzone, działa. Wszystko to co było już potwierdzone na forum na MY15 z końca roku da się uruchomić. Inne rzeczy jakie pojawiają się w internecie (LH/CH, Corner) nie udało mi się uruchomić. Może w wersji Elegance tak ale w Ambition już nie.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.