Przeciwmgielne jest jedno - drugie jak chcesz - wystarczy przekonstruować prawe gniazdo żarówki i pociągnąć kabel od lewego p.mgielnego. Tu komp niewiele ma co do roboty ...
Jercen- akurat w przypadku octavi ma i myślę ze tutaj jest podobnie ponieważ ze względu na różne organizacje ruchu auto ma takie same lampy. Mało tego jeżeli jest jak uważam to możliwa może być zamiana stopu z przeciwmgielnymi.
Łukasz nie przesadzaj.
W ogóle praktycznie to halogeny są potrzebne na ok 5 godzin rocznie. Reszta to poczucie posiadania.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
@supermajku Zgadzam się z Tobą co do 5 godzin rocznie, natomiast nie zgodzę się, że przesadzam jeżdżę dużo i nie raz trafiałem na uparciuchów którzy mimo świecenia im długimi nie wiedzieli o co chodzi. Wielu kierowców używa też przeciwmgłowych w obszarze zabudowanym i nie są to przypadki odosobnione.
@supermajku - szkoda, że nie masz możliwości sprawdzenia czy porównania tego. Jak na razie poruszamy się w strefie Rapida. W naszych R tylko lewy tylny klosz ma żarówkę do światła przeciwmgielnego. Jak pisałem wcześniej - nie jest to sprawa tylko pociągnięcia kabelka z lewego do prawego klosza. Sama żarówka (w lewym kloszu) jest połączona z pozycyjną. Ma dwa włókna. Jak będzie trochę pogody i znajdę czas, to otworzę prawy klosz i zobaczę - jaka jest możliwość (dla chętnych) zmodzenia drugiego, symetrycznego światła przeciwmgielnego. Mała ilustracja do tematu: 1. Światło pozycyjne i STOP - żarówka dwuwłóknowa P21/4W 2. Światło pozycyjne - żarówka W3W 3. Kierunkowskaz - żarówka PY21W 4. Światło pozycyjne i przeciwmgielne - żarówka dwuwłóknowa P21/4W 5. Światło cofania - żarówka P21W Pozdrawiam
Co do używania świateł są do tego przepisy. Nieświadomość ludzi o błędach wynika z 1. Konstrukcji włącznika- niechcący pociągnie i nie wie co i jak. 2. Nie patrzenia na zegary bo jest "ostrożny" 3. Brak umiejętności obsługi samochodu. 4. Brak znajomości zasad używania owych świateł.
Jako ciekawostkę powiem że przy nowelizacji przepisów skreślono kilka, przez co zabrakło regulacji odnośnie jazdy w tunelu. Tutaj zdrowo rozsądkowe są stare przepisy. Zasadniczo dzienne tylko w ładny dzień. Dzień brzydki tunele, mgły etc mijania.
A mnie osobiście irytuje jazda na halogenach z przodu. Oraz to gdy ludzie źle wsadzają żarówki, które strącają sowy z drzew. A z tyłu zwłaszcza 5/21 na odwrót wsadzą(swoją drogą nie wiem jak to robią bo są inaczej bolce rozmieszczone) lub po prostu zamiast 5w włoży 21 i myśli że jest ok.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Jeżeli kupie kabelek z Ali obsługujący VCDS 12.12.3 to czy będzie on współpracował z moim Rapidem wyprodukowanym w maju 2014? Oraz czy takim kabelkiem będę wstanie aktywować/dezaktywować poniższe funkcje: - HHC - automatyczne blokowanie drzwi po ruszeniu - wyłączyć funkcje (aktywowano mi ją w ASO), w której po wciśnięciu na pilocie przycisku otwierania samochodu otwiera mi tylko drzwi kierowcy, a jak chce otworzyć wszystkie drzwi + bagażnik muszę wcisnąć 2 raz przycisk otwierania
Sam więc stwierdziłeś, że pompa, a sterowniki i komputer pewnie masz dobre:) Dobrze wiesz, że w naszym R są niestety wkładane różne części (co jest akurat na magazynie) więc trudno powiedzieć dlaczego komuś coś działa, a drugiemu nie.
Mam mały problem z moim kabelkiem i samochodem. Podłączyłem kabel do samochodu, w VCDS 12.12.3 zrobiłem test portu USB. Port Status, K1, K2, CAN - wszystko jest OK. Gdy wchodzę w ustawienia np. HHC wywala mi błąd "No Response from Controller!" w czym tkwi problem?
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.