klikasz na górze strony na TWOJE WIADOMOŚCI klikasz na Rozpocznij nową konwersację w nowym oknie wpisujesz do kogo a poniżej podajesz treść listu do wysłania klikasz Rozpocznij konwersację. i poszłoooo .... :)
Udało mi się włączyć kontrolkę płynu spryskiwaczy oraz informację na Maxi-docie "dolej płynu do spryskiwaczy". Niestety po dolaniu kontrolka cały czas świeci :( Elektronika jest, ale brakuje głupiego czujnika.
No to masz duży sukces. Gratuluję. Teraz pozostało pociągnąć kabel i założyć czujnik w zbiorniku. Ale sam zbiornik jest niesamowicie zabudowany. Żeby się do niego dostać to chyba zejdzie pół dnia. Ale jak by zbiornik był "na dłoni" - to już tylko kroczek do założenia (oprócz czujnika) dodatkowo zaworka zwrotnego na wężyku płynu spryskiwacza. Tyle, że do szczęścia brakuje właśnie zamontowany na zbiorniku czujnik ... Pozdrawiam
Na pewno zderzak, a pod nim pewnie metalowe poziome wzmocnienie - rodzaj belki. Szkoda, że to jest tak skomplikowane, bo z pewnością już by były opisy typu ZTS.
@lukasz13 to jak masz takie sukcesy to może uda Ci się włączyć informację na jaką prędkość ustawiony jest w danym momencie tempomat. Podawałem, kiedyś w tym wątku http://rapidklub.pl/discussion/210/opcje-wyświetlacza-maxi-dot-i-inne-elementy-licznika/p1 link na YT do Golfa z silnikiem 1.2 TSI takim jak nasz, który na takim samym wyświetlaczu jak u nas miał tą informację. Oczywiście o ile masz tempomat.
W tym samym wątku też pytałem o możliwość włączenia lampki świateł mijania jak to ma miejsce w F2 FL. Mamy ten sam zestaw zegarów, symbol świateł mijania widać ale jej nie uruchomili. Lampka ta estetycznie nie wygląda ale jest praktyczna.
Pytanie jeszcze do użytkowników kabli. Czym się różnią wersję 12.12.3a od 14.10.2? Czy ta wyższa wersja jest w czymś lepsza? A może właśnie na odwrót jest bardziej ograniczona? Niby gdzieś znalazłem informację, że 12.12.3a obsługuje auta wyprodukowane do października 2014 a 14.10.2 auta z całego 2014 roku i początku 2015. To prawda? Jaki ostatecznie kabel wybrać do MY15 z listopada 2014 r. ?
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Kolejna wyższa wersja jest crackiem/hackiem/mirrorem wyższej wersji oryginalnego softu Rossa. Im wyższy numer, tym lepiej. Oryginał zawsze się aktualizuje on-line, "kopia" działa cały czas tym samym softem. Jaki kupisz, taki masz. Jak zaktualizujesz to na 90% go uwalisz...
Ja to rozumiem, że nie należy aktualizować, chodzi mi tylko o samą informacje czym tak naprawdę różnią się te dwie wersję. W klonach najczęściej spotyka się wersje 11.x.x, 12.12.0, 12.12.3a a wczoraj znalazłem wersję 14.10.2 i mnie zaciekawiło czym one się różnią i czy jest sens interesowania się wersją 14.10.2 dla auta MY15 z listopada i nowsze, czy wystarczy 12.12.3a (gdzie niby piszą, że obsługuje auta do 10.2014).
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Czy ktoś był w ASO zaprogramować Hill hold, ryglowanie drzwi po ruszeniu oraz domykanie szyb ? Interesuje mnie to w którym ASO w Warszawie wiedzą jak to zrobić i ile to kosztuje. Nie interesują mnie odpowiedzi typu "kup kabelek i zrób to sam", ponieważ nie mam na to czasu i ochoty.
@Marcinn W ASO zaprogramują Ci tylko ryglowanie drzwi, co do reszty nie mają w swoim programie takich możliwości. @grzesk Nie nazwał bym tego sukcesami, robię w zasadzie tylko to co udało mi się znaleźć w necie. Sam się nie zabieram za coś czego nie rozumiem :) Jest jedna zakładka w VCDS Security Access-16, do której trzeba mieć hasło, są tam dodatkowe rzeczy do adaptacji, ale nie wiem jak zdobyć to hasło.
W ASO ryglowanie Ci dokodują, nie będzie z tym problemu. Zrobią to w każdym ASO IMO. Najlepiej podjedź do tego w którym kupowałeś, to może Ci to zrobią za darmo. Domykania szyb nie ma takiej możliwości. Zaś HHC - będziesz musiał im pewnie pokazać z forum opis tego bo pewnie nie będą ogarniać, tudzież nie będą chcieli tego zrobić.
@atsuki Nawet jakby mieli taką możliwość, chodzi mi o HHC ( a raczej nie mają ) to nie zrobią tego za free, skoro jest to opcja płatna przy konfiguracji auta.
@lukasz13 a to nie jest tak, że nie każda pompa hamulcowa obsługuje HHC? Jaki masz MY? Ciekawe czy to znowu jest na farta, czy od któregoś rocznika wkładają jeden typ pompy?
Zegary to konstrukcja sprzed 12 lat... Mody trzeba szukać po przez starsze modele skody, vw, audi porsche seata calej grupy vag. A piekła pod najdalej Klimy pojawiają golfa 3... A może by tak moduł komfortu by pasował.....
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.