Ciekawe, jak energicznie zamknięcie klapę to ramka od rejestracji Wam nie hałasuje? Mieliście okazję sprawdzać, czy macie tam jakieś fabryczne wygłuszenie ;-) może to u Was poprawili...
Jeśli mowa o stukaniu to ja miałem inne dochodzące z okolic zamykanego schowka przed pasażerem. W tym lub innym wątku już o tym wspominałem ale wtedy zganiałem na graty w schowku, że stukają bo jak kiedyś wszystko wyciągnąłem to była cisza.
Był jednak to przypadek bo ostatnio wyciąganie nic nie dało. Drażniło mnie to bo zaczęło stukać po jakiś 500 km a przy 2000 km już nie wytrzymałem i zacząłem szukać a nie było to jakieś głośne ale drażniące.
Okazało się że to nie rzeczy w schowku ani nie schowek. Tunel środkowy pod deską rozdzielczą składa się z dwóch elementów. Na ich połączeniu coś tam stukało a w każdym razie tak mi się wydawało. Usztywniłem połączenie elementów i tylko trochę pomogło bo nadal stukało. Szukałem szukałem i znalazłem. Okazało się, że pod panelem klimatyzacji stukał kabel o te plastyki tunelu, o których pisałem wyżej. Kabel ten idzie od radia do gniazda USB/MDI i ta cześć dolna stukała o plastiki. Na tyle na ile był dostęp od tyłu ułożyłem kabel trochę inaczej i w końcu w aucie mam ciszę. Nic nie stuka i nie puka. Wielka ulga.
Przy okazji znalazłem inny element stukotwórczy i pytanie czy u was też tak jest? Na razie jest cisza ale może kiedyś zacząć stukać i myślę jak to poprawić.
Jak już nurkowałem pod schowkiem zauważyłem że jest tam jakaś wykładzinka, czy inne "wygłuszenie" w postaci kawałka plastiku obleczonego takim materiałem jak reszta podłogi. W paru miejscach jest grubszy. Przykręcony jest a właściwie tylko trochę przyłapany jedną większą śrubą pod schowkiem a na wysokości filtra kabinowego leży na małej półeczce i na dziurach to podskakuje bo jest luźne. Ten kawałem wytłumienia trzeba też zdemontować aby wymienić filtr. Zastanawiam się co on daje jak tak luźno tylko leży i do czego ten kawałek dywanika służy. Może po coś jest tylko po co? Myślałem czy go z czasem nie usunąć jak zacznie stukać a i będzie bezproblemowy dostęp do filtra.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Pod schowkiem jest dojście do filtra klimatyzacji ten jak to twierdzisz że może stukać to nic innego jak sprasowany filc lub inny materiał, raczej on nie stuka to musi być coś innego, też szukam czegoś co mi stuka od niedawna z przodu i nie mogę określić co.
A ja już pisałem kiedyś, ale nie było odzewu. Puka mi coś pod deską z prawej strony w czasie jazdy po nierównościach, ale tylko jak silnik jest zimny. Po rozgrzaniu stukanie ustaje. Nie mam pojęcia co to może być, może jakieś przewody paliwowe stukają o siebie czy coś innego. Nie ma tam żadnego dostępu, trzeba by chyba zdemontować całą deskę ?
@chris dzięki, już zrobiłem (kilka postów wyżej o tym pisałem)... @dodan i @maroslaw wspomnieli, że u nich ramka nie hałasuje, spytałem więc czy nie mają może założonej fabrycznie lub przez Salon maty antywibracyjnej... przy okazji wrzuciłem foto i podałem nr kat, jeżeli ktoś planowałby zakup (cena 7zł 2szt.)
Nie rozumiem jak można oszczędzać na matach za 7 zł i nie zakładać tego fabrycznie... Dla pocieszenia powiem, że nawet w Volvo nie dają mat i w serwisie trzeba podklejać taśmą :)
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
Ano można tak samo jak na zaworkach by plyn od spryskiwaczy nie cofał się i wiele innych dziwnych miejsc gdzie zaoszczędzono w sumie z 10 zł a kierowcę/użytkownika wprowadza w stan irytacji.
Tak przy takim samochodzie mogli zapożyczyć coś z innego modelu i to wszystko odpada tak jak z pozostałymi częściami. Tutaj chodzi też raczej o dokladniejsze wykonanie części wyprofilowanie niektórych detali i problem z głowy.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.