Szyby działają przy włączonym silniku (przy stacyjce). Jak się pośpieszysz i wyłączysz silnik, to przy niedomkniętej szybie musisz przynajmniej włączyć stacyjkę (bez zapalania silnika), domknąć szybę - dopiero wtedy możesz wyłączyć zapłon i wyjść z auta. Przynajmniej tak ma większość. Pozdrawiam
Ja już się boję wymiany pedału gazu. Mam nakładki "sportowe" i ponoć umiarkowanie pasują. Czuję czasochłonny ból. Jak zwykle do ASO: laptop, modem i popracuję zdalnie. Na szczęście szef jest wyrozumiały...
Swoją drogą to ponowiła się awaria wtryskiwacza gazu. Ostatnio ponoć się jeden z tych wtryskiwaczy obluzował. Teraz sprawdzę sobie kody błędów wcześniej i zobaczymy czy to to samo. Niech się ASO stara, ale jak będzie to ta sama usterka to Bednarek będzie miał miał pierwszą żółtą kartkę. Druga i czerwona. OUT. Nie jest to jedyne ASO w moim mieście. Na razie zakładam, że mam pecha...
Witam, Mam problem takiego typu: jak silnik jest zimny to wydaje mi się ze przy wolnej jeździe, jak i trochę szybszej na niewielkich nierównościach coś stukam z tyłu od strony kierowcy. Mam przejechane 18 tyś km i pojawiło się to po przejechaniu mniej więcej 3-4 tysięcy (nie wiem czy to klapa czy coś :)). Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
W ramach akcji "wiosna", w dniu wczorajszym zrobiłem pianowanie kanałów wentylacyjnych i parownika, teraz pachnie jak w szpitalu ;-)... wyjęcie filtra powietrza trudne nie jest, ale dostęp to raczej w pozycji leżącej albo z lusterkiem, żeby w ogóle zobaczyć cokolwiek... niestety pojawił się mały problem, przy filtrze jest taki element pokryty filcem, leżący na półeczce, przyczepiony na wcisk 1 klipsem (śrubką)... nie wiem czy coś nieprawidłowo spasowałem, bo element ten stał się luźny i lata na wybojach... @grzesk, @konwel pisaliście jakiś czas temu o tym... jak sobie z tym poradziliście? Zanurkuje tam dzisiaj, spróbuję to jakoś usztywnić
Raczej wszystko dobrze zamontowałeś. Ja jeszcze do filtra się nie dobierałem ale u mnie ten filc fabrycznie jest luźny i trzyma się tylko na tej jednej śrubie. Dlatego na niego zwróciłem uwagę czy z czasem nie zacznie stukać.
Na razie nic z tym nie robiłem bo nie stuka ale myślę jak w przyszłości z nim poradzić. A może po prostu się go pozbyć ? Ma ktoś myśl do czego on służy? W F1 sam filtr jest praktycznie identycznie zamontowany ale żadnych filców nie mam.
Zacznie stukać to pomyślę. Na razie szukam jednego dźwięku, który pojawia mi się na drobnych nierównościach. Dźwięk bardzo cichy, tak jakby dwa plastiki ocierały się o siebie jak karoseria pracuje. Jeszcze to znoszę bo nie jest uciążliwe ale szukam. Poza tym jest cisza w aucie od momentu innego poprowadzenia kabla od USB. Swego czasu coś jeszcze mi stukało na większych nierównościach w zawieszeniu z prawej strony (np. jak wpadłem w jakąś dziurę po kałuży, nawet jak wolno jechałem). Od jakiegoś czasu już tego nie słyszę, coś się chyba ułożyło.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
@grzesk chyba jednak coś nie tak złożyłem (domyślam się, że to drobnostka i poprawię to w 5min), bo wcześniej nic nie stukało, a teraz tak ;-) tylko dostęp leżący mi nie pasuje, człowiek wygodny się zrobił ;-)
@konwel tak, kupiłem preparat z długim wężykiem (chyba plak za 18pln) i wpuściłem pianę do wszystkich kratek oraz od dołu do końca (w miejscu filtra)... poszła cała butla... filtra nie zmieniałem, bo nie miałem, przy przeglądzie będzie nowy... filtr czarny nie był, odkurzyłem mega dokładnie i wypachniłem... rezultat super
bounty ten filc trzeba dobrze włożyć na swoje miejsce, niestety jest na tyle niefortunnie ukształtowany że łatwo go złamać. Nawet przed pierwszym wyjęciem był luźny ale ruszał się delikatnie.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.