Jakżeż smutny byłby świat gdyby jeździły tylko podstawowe wersje po drogach... Czasami wyprzedzi mnie maluśkiego, jadącego na tempomacie i gadajacego przez BT taka Octavia RS i zniknie za horyzontem. A mógłby mieć ten wariat przecież Superba lub inne Audi w tej cenie... Wiecie o co chodzi ;) PEACE
@hust w pełni podzielam Twój punkt widzenia ;-) jak będzie mnie stać na 3 auto... zapewniam, że przy zakupie, nie będę kierował się zdrowym rozsądkiem, tylko 100% szaleństwa ;-) Miłego Dnia! Pozdrawiam
@bounty jak Cię stać na trzecie auto to nie będzie to Skoda:) Cennikowo najtańszy Rapid z automatem 65,3, najtańsza O ze słabszym silnikiem w automacie - 75.
Za 10 tyś do Rapida można dokupić dużo (np nie mieć korbek w szybach:P ) i dopiero dopiero wychodzi najtańsza O(z korbkami).
Taaa u dealera nadejdzie ten moment kiedy zamówię wszystko w samochodzie nawet hak. ostatnio superb lift konfigurowałem w wariancie drożej się nie da, nawet z popielniczka. I za te pieniądze można mieć golą eklasse z Led i dwustrefową klimatyzacją, albo super c klasę, bądź cla. W pewnym momencie skoda osiąga spore sumy.
Rapid LB| MY 2015| CGPC 1,2 MPI| Active MAX|Biały Candy|163 tys km.| Wrocław
Cenę każdego wózka da się podwyższyć o 90%. Wspominałem o Dusterze(39-70) i Aurisie(z 59-na 100). Co komu w duszy gra(offroad i 4x4, czy ekologia i baterie). Kupiłbyś w takiej cenie hybrydę? Aż 1/4 wszystkich modeli Auris to wlasnie hybrydy.
@hust w punkt trafiłeś z autami ;-) przed zakupem R, docelowo planowałem suv'a, cenowo w zasięgu był tylko Duster, testowałem... potem przymiarka do Auris hybrid, ale odpadła ze względu na cenę i brak homologacji N1 dla kombi... potem salon Skody i przymiarka do OIII, niestety brak N1 dla 1.4 140KM... i mam R ;-)
@Radziulasek koledzy przedstawili wszystkie zalety Rapida, wady też znasz. Jednak sam musisz wybrać tak, żeby za chwilę nie żałować. Z tego co piszesz widzę, że kręci cię OIII dużo bardziej niż R. Życzę udanego zakupu i dobrego wyboru:)
Różni ludzie cenią sobie różne rzeczy. Ja wolę mniejsze ale z wodotryskiem niż większe, czy też bardziej prestiżowej marki, ale gołe (nawet jeśli są nieco bogatsze niż goły Rapid, ale nie mają tego albo nie stać mnie na to co konkretnie ja sobie wymysliłem). Trochę czasu spędzam w samochodzie, a lubię wygodę.
Dobrze że można doposażyć tanie auta w różne bajery poprawiające bezpieczeństwo(poduszki, BT), komfort (klima, DSG, podłokietniki przód tył), funkcjonalność (znów podłokietnik tył, schowki, siatki, haki) i milion innych rzeczy, bo dla niektórych osób tak wydane 30 tys ma o wiele wiekszą wartość mierzoną rogalem na twarzy niż 30 tys. wydane na gołego superba. Mam w nosie co mówią sąsiedzi, wsiadam do auta i jestem happy, a nie marudzę że w podstawowej octawii nie ma podłokietnika z przodu a silknik 85km mógłby szybciej się ruszać. Mina sąsiada jest mi kompletnie obojętna.
Gdybym mogl cofnac czas bralbym O3 nawet w podstawowym wyposażeniem niz R elegance ktorego mam, bo to zwyczajnie duzo lepsze auto a lepszym autem jezdzi sie bardziej komfortowo, mowie o samej jezdzie a nie bajerach z wyposazenia ktore czesto sa zbedne.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Ale ja nie dopłacałem za nic co byłoby zbędne :) Skonfigurowanie Ambitiona z tym co 'musiałem' mieć w aucie przekraczało cenę Eleganca. i z tych Elegancowych zbędnych rzeczy to chyba tylko spryskiwacze są mi obojętne, ewentualnie grzane fotele, gdyby ich nie było to tez bym nie płakał. Owszem używam, lubię, ale nie są na mojej liście 'muszę mieć'
Moze nie blad ale gorszy wybor. Tak jak ktos pisal wyzej, jeden nie moze zyc bez konkretnego elementu wyposazenia, gdy dla drugiego mogloby go nie byc, kwestia indywidualnych preferencji.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Trochę nie na temat ale tak czytając Wasze wypowiedzi nie wiem czy gołe wersje wyższych modeli są aż tak bardzo gołe. O ile "goła" O3 może rzeczywiście jest bardziej uboga w "bajery" w porównaniu z moim R, to np. goły Nowy SuperB jest lepiej wyposażony od mojego auta (AmbitionMAX plus dodatki, które chciałem) a i śmiem twierdzić, że nawet od wersji EleganceMAX/StyleMAX plus do tego 125 KM w podstawie. Jakbym miał te 74 tys. zł (bo za tyle są w ogłoszeniach) do wydania na auto to bez zastanowienia brał bym takiego "golasa", dolożyłbym tylko hak bo potrzebuje i może ten pakiet Fresh czy jakoś tak i nic więcej nie potrzeba, w każdym razie ja nie potrzebuje :-). Może brakuje tam alusów ale to akurat można kupić później i jakie się chce.
Niestety nie stać mnie na taki wydatek, nawet przy Rapidzie trochę naciągnąłem budżet (głównie przez Climatronic i USB) ale nie żałuję.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
To prawda, im wyższy segment tym golas jest mniej goły, wszak pewien poziom przyzwoitości trzeba zachować, głupio by było gdyby biznesmen składając zamówienie musiał zaczynać od dopłaty za elektrykę w tylnych drzwiach :) Ale są rzeczy za które trzeba płacić, jak np. DSG, wtedy lepiej mieć tańszy punkt wyjścia.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.