FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Kredyt Samochodowy w VeloBank

Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Odbiór auta - proszę o pomoc
  • Panowie,
    za kilka dni odbieram mojego Rapiada (auto z placu, stało ok 2 miesiące). Potrzebuję Waszych rad na co zwrócić uwagę, co sprawdzać, czego oczekiwać. Proszę o rady zarówno w kwestiach dot. samego auta jak również formalnych. Jestem zielona i zdana sama na siebie.
    Liczę na odzew i pozdrawiam!
  • Po pierwsze miernik lakieru i pomiar grubości. Grubość 120-170 mikronów jest ok.
    Po drugie obejrzeć silnik. Przy większym przebiegu zobaczysz jakieś brudy.
    Na licznik nie patrz, bo da się go cofnąć.
    Sprawdź wszystkie szczeliny miedzy drzwiami, maską, klapą tylną, przy lampach.
    Sprawdź poziom płynów głównie olej i płyn chłodniczy.
    Poruszaj drzwiami czy przypadkiem nie masz wody w drzwiach.
    Zerknij do bagażnika w miejsce koła zapasowego czy nie stoi woda.
    Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
  • Warto sprawdzić czy auto ma wyposażenie zgodne z umową. Gdy zamawiałem swojego to akurat wchodził rocznik modelowy 2016 a katalogi były do 2015 i w pakiecie MAX były tylne głośniki natomiast w katalogu do 2016 już je wycofano o czym nikt nie powiedział i zostało się bez głośników.
    RAPID LB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16 | Ambition MAX | Beż cappuccino | 39000 km | Olsztyn