Witam Panowie, Wczoraj przyszedł już sprawny kabel z Chin. To co potrafiłem juz sobie zakodowałem i działa. Nie wiem jednak jak za pomoca VCDS-a z powrotem wrócić do LongLife czyli QI6. Czy ktoś może mi pomóc i podpowiedzieć co kliknąć abym znów miał aktywny QI6 ?
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Ambition MAX | Grafitowy Metalic | ok 80 kkm | DW | Ø 6,7 l/100 km
Tutaj masz wszystkie moje ustawienia adaptacji w module 17. Ja mam QI6. Porównaj ze swoimi obecnymi, przeanalizuj i na pewno wykombinujesz co trzeba zrobić.
Ja też mam dwa wskazania (w Bolero i zawsze były dwa). Ostatnio jak sprawdzałem to w obu było dokładnie to samo, tymczasem dzisiaj: "Przegląd: za 12200 km lub 329 dni (czyli 06-07-2017) Wymiana oleju: za 13100 km lub 309 dni (czyli 16-06-2017) " przy stanie licznika 17867. Samochód odebrałem 27-07-2015.
Co do "oil quality" to jest to raczej parametr, w którym pokazano wynik obliczeń/wskazań czujnika jakości oleju - podejrzewam, że tylko do odczytu a nie do zapisu.
Zastanawia mnie natomiast czemu u mnie mam wymianę oleju za więcej km ale mniej dni niż przegląd. To nielogiczne...
EDIT: 22-07 mam umówioną wizytę w ASO to podpytam o co chodzi. EDIT2: olej zmieniałem po 15000. Tuż po zmianie oleju sprawdzałem i terminy wym. oleju i przeglądu były wciąż takie same. Oczywiście zaznaczyłem w ASO, że nie chcę zmiany planu przeglądów tylko samą wymianę. Wskazanie temperatury oleju na MaxiD mam.
Dłubałem VCDS-em oil quality ale nie przyjmuje ustawień. Trzeb pewnie coś jeszcze przestawić. Za to włączyłem opcje mówiącą ile paliwa należy zatankować do pełnego zbiornika paliwa. 17Intrument, 10Adpatation, Volume to be repelenished, new value, yes
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Ambition MAX | Grafitowy Metalic | ok 80 kkm | DW | Ø 6,7 l/100 km
@van_daal Napisałeś że masz funkcję wykrywania zmęczenia kierowcy. Jestes w stanie wrzucic swoje kodowania i adaptacje w celu pomocy w odnalezieniu tego? Probowałem tego szukać i zastanawiam się czy wystarczy adaptacja lub kodowanie czy może jakiś inny moduł itp.. Z góry dzięki.
RAPID LB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16 | Ambition MAX | Beż cappuccino | 39000 km | Olsztyn
Witam, Dalej dłubie VCDS-em ale efekty mizerne. Cały czas próbuje zmiany na LongLife na podstawi skanu kolegi van_daal. Tak czy siak 70% funkcji takich jak ma kolega van_daal nie ma w moim TSI. Dlatego pytanie: Czy podzieliłby się ktoś kto ma silnik TSI z ustawionym LongLife swoim skanem bloku 17-Instrument z ustawieniami ? Będę zobowiązany
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Ambition MAX | Grafitowy Metalic | ok 80 kkm | DW | Ø 6,7 l/100 km
Łukasz. Ty masz MY15 a ja MY16. Stąd mogą wynikać różnice. Obawiam się też, że VCDS-em nie zmienisz trybu przeglądów. Podejrzewam, że te nastawy są kodowane inaczej i chronione podobnie do np. licznika przebiegu albo zabezpieczeń kradzieżowych podzespołów i klucz/narzędzie ma tylko ASO.
Maciek. Z funkcją zmęczenia może być podobnie do SmartLinka. Może być tak, że tę funkcjonalność też trzeba "doinstalować" do Bolera. Wydaje mi się, że w adaptacjach radia widziałem ustawienia tego. Ale chińskim VCDS-em tego nie ruszaj, bo narobisz sobie bigosu (tak jak ja). Sama obecność tych ustawień jeszcze nie oznacza, że można to uaktywnić. Nie sugeruj się też tym, że ostrzeżenie wyświetla się na MaxiD bo nie wszystko, co wyświetlane jest na nim ma swoje odzwierciedlenie w adaptacjach czy kodowaniu zegarów. Przykładowo: mam Front Asista i ta funkcja również wyświetla ostrzeżenie na MD a w adaptacjach nic o tym nie ma.
Mam pytanie, czy w R jest możliwość zakodowania, żeby halogeny zapalały się po otwarciu/zamknięciu centralnego zamka i gasły po iluś sekundach? Podpatrzyłem to u znajomego w Leonie I, ale on kupował osobny moduł i twierdzi że "ktoś ogarnięty" to u mnie zaprogramuje, bo można. Kombinował ktoś z tym? Pozdrawiam
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
Maćku. To o czym piszesz załatwia funkcja CH/LH. By to działało musi być obecny czujnik światła. Być może da się to obejść i "zastąpić" mrugnięcie kierunków mrugnięciem przeciwmgielnymi. Sprawdzę, ale to może nie być takie proste...
Da się ustawić tak halogeny by włączały się zawsze z kierunkowskazami. (Doświetlanie zakrętów trzeba ustawić na kierunki. Pisałem o tym kilka stron wstecz. Niedogodność jest taka, że nie mamy doświetlania zakrętów i halogeny zapalają się zawsze z kierunkami. van_daal ... jak czujnik- przylecial?
Maćku. Aby Ci działał CH/LH w automacie musisz mieć dodatkowy czujnik światła - na szybie albo na podszybiu - i dodatkowo włącznik świateł z AUTO. Bez tego działa tylko CH i to w trybie ręcznym. Jak będę miał auto (teraz jest w ASO - nie wiem jak długo) to zobaczę, czy można by p.mgłowe powiązać z funkcją sygnalizacji włączenia/wyłączenia autoalarmu. Jednak sądzę, że to już jest zaprogramowane na amen więc raczej "marneszanse"...
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.