Dzien Dobry ponownie. Sluchajcie jestem po wymianie poduszki skrzyni. Powiedzcie mi prosze czy u Was po wymianie ucichła ona na wieki czy jeszcze czasami slychac jakis drobniejszy stuk lub dzwiek jej pracy. Sek w tym,iz czuje poprawe- nie ma juz stuków przy zmianie biegow. Na kocich łbach/bruku też generalnie spoķój ale jednak czasami coś stuknie choc juz mniej niz wczesniej. Mechanik mnie zapewniał ze wsadzili juz zupelnie inny model gdyz sprawdzali numery itd. Jak jest u Was? Pozdrawiam!
Rapid LB, 1.2 CBZB 105 KM, MY 2013, Ambition, Rosso Brunello, 138 000, Ingolstadt
@Jacek - miałeś malowaną maskę? Wygląda jakby maska była drugi raz lakierowana, ale ktoś spieprzył matowienie lub odtłuszczanie. Na oryginalnym lakierze takie coś nie ma prasa się wydarzyć.
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
@amiskiew - nie. Żadnych przygód blacharsko-lakierniczych od zakupu nie miałem, więc lakier powinien być fabryczny. Czyżby diler zapomniał mi o czymś powiedzieć??
@Jacek - chyba pozostaje Ci zmierzyć czujnikiem grubość lakieru. Nie spotkałem się nigdy z oryginalnym łuszczącym się lakierem. Samochód masz na gwarancji?
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
Mierząc grubość lakieru dowiesz się ile warstw lakieru masz na samochodzie. Dobry miernik pokaże czy masz grubszą niż standardowa grubność lakieru, a to będzie oznaczało, że ktoś lakierował samochód po zjechaniu z linii produkcyjnej.
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
@amiskiew też tak pomyślałem. Mechanik sprawdził grubość lakieru na na całym aucie, jest zbliżona, między 140 a 160. Na masce jest najgrubsza. Ale powiedział, że VW taki zakres robi. Zwrócił uwagę, że lakier bazowy w miejscu odprysków nie jest matowy tylko błyszczący.
Polakierowany powtórnie. Mi lakier sie łuszczyl w innych autach po czasie ale na nieoryginalnym klarze który miał za dużo utwardzacza. Teraz im nie udowodnisz.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
@PinkFloyd Witam, jestem tu nowy i postanowiłem odgrzać wątek z tym buczeniem przy ruszaniu... Mam identyczne objawy, tyle że w Fabii, hałas jest od wyjazdu auta z salonu. Czy udało się może dojść skąd to się bierze i, co najważniejsze, czy tak ma być? Będę wdzięczny za odpowiedź.
@Jacek 140-160 to trochę za grubo, o jakieś 30-50 mikronów, tak jakby doszła jeszcze jedna warstwa klaru, może poszła na nieprzeszlifowany lakier, źle odtłuszczony i jest efekt tego
Rapid LB | 1.2 TSI 105KM | 2013| MY14 | Srebrny | 46 tys | Poznań
To ja się pochwale KOROZJĄ na tylnej klapie w miejscu spawu, czyli na łączeniu blach nad tablicą rejestracyjną. Korozja była widoczna na krawędziach klapy. Całe szczęście, że mimo że auto z 2014 roku to Skoda wzięła odpowiedzialność na siebie i polakierowała element. Dodatkowo uznali, że do wymiany jest oświetlenie tablicy w tylu na LED-owe ponieważ zwykłe podobno zbiera wilgoć.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.