@wojtekmel a wysil się trochę i przeczytaj wątki VCDS - Sprawdzone kodowania i inne o VCDS a zobaczysz co w swoim Rapidzie możesz zrobić. Weź pod uwagę Rocznik Modelowy - RM/MY który masz a wszystko tam znajdziesz co Cie interesuje.
RAPID LB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16 | Ambition MAX | Beż cappuccino | 39000 km | Olsztyn
Tak o zegarach. Właśnie zrobiłem zdjęcia bajtów i bitów. Może coś robię źle czegoś źle szukam ale opisy na forum niestety nie działają w tym liczniku. No chyba że pomogła by aktualizacja licznika? Z tego co widzę to masz też o 4 miesiące starsze auto od mojego
Rapid SB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16/7.10.2015 | 81000 km | Małopolska zachodnia, Ziemia Chrzanowska
W zasadzie masz takie same nastawy w adaptacjach jak ja. Jedyna różnica to taka, że po "IDE11086-Service notification" nie masz "MAS03555-Lap counter". Może to wynikać z tego, że kabelek którym robiłeś skan nie widzi tego kanału. Mam dwa kabelki i między odczytami każdego z nich też są podobne różnice na różnych modułach. Może też być tak, że ten kanał będzie widoczny dopiero, gdy zakoduje się funkcję stopera.
Tak czy siak nic nie wskazuje na to, by Twoje zegary nie dawały się kodować.
Musisz próbować dalej. Z "chińczykami" bywa, że się skubane buntują czasami i nie chcą kodować. Może spróbuj innym kabelkiem (starszy/nowszy - jeśli masz dostęp)?
A tak w ogóle, to nie sprecyzowałeś jak objawia się ta "niemoc" w kodowaniu. Jakiś komunikat wyskakuje?
Test zegarów próbowałem jeszcze wybrać z rozwijanej listy bodajże z adaptcje bo jest ale wskakuje error chanel. Będę jeszcze próbował a jak nie to próboję się skontaktować z kimś kto może spróboje to uruchomić.
Rapid SB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16/7.10.2015 | 81000 km | Małopolska zachodnia, Ziemia Chrzanowska
Opisy bitów w bajtach 0..3 masz takie same jak u mnie. Masz nieco inne nastawy w kilku bajtach. Ale generalnie różnicy w module nie widzę. Nie ma podstaw, by sądzić, że coś się nie zakoduje.
Nie przejmuj się istniejącymi opisami bitów i pamiętaj, że w bajcie 10, by zakodować musisz użyć funkcji "LCode2".
Dzięki koledze Van_daal udało się uruchomić ceremonię wskazówek oraz ilość paliwa potrzebną do zatankowania. Jak i również lap timer. Pomimo braku jednego wiersza w logu licznik z końcówką 740 przyjmuje kodowania.
Aby załączyć lap timer warto dodać że po kodowaniu aby go uruchomić trzeba prawym przyciskiem na kierownicy tym co zmienia się audio dane samochodu wybrać lap timer i się cieszyć nim.
Czy ktoś kojarzy jak nazywa się opcja powrotu wycieraczek do zera w vcds po wyłączeniu zapłonu? Teraz została tam gdzie się wyłączy a w octavi jest opcja powrotu.
Rapid SB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16/7.10.2015 | 81000 km | Małopolska zachodnia, Ziemia Chrzanowska
Windshield wiper-Wischer stop bei KL15 aus było active.
Natomiast Windshield wiper-Wischer stop bei Motorstart była na nur erststart- tylko pierwszy start.
Zmieniłem na kein wischerstopp - brak zatrzymania wycieraczki. A wycieraczka zatrzymuje się nadal. Sterownik przyją kodowanie. Zostawię tak i przez kolejne dni sprawdzę też inne opcje wyboru do drugiej adaptacj jest tam ich cztery.
nur wiederstart - tylko uruchom ponownie
immer wischeropp - zawsze wycieraczki
Rapid SB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16/7.10.2015 | 81000 km | Małopolska zachodnia, Ziemia Chrzanowska
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.