Ja także mam opony 185/60r15 Nokian WRD4 założone na te same felgi aluminiowe co używam w lecie. Używam teraz drugi sezon. Opony bardzo ciche, moim zdaniem dobra przyczepność i hamowanie :)
Właśnie założyłem również WR D4 XL i o ile te tylnie sprawują się super to przednie strasznie wyją. O dziwo na biegu jałowym wycie znika. Łożyska czy zawieszenie jest w stanie idealnym. Nie mam pojęcia skąd wziął się ten objaw.
Rapid LB, 1.2 CBZB 105 KM, MY 2013, Ambition, Rosso Brunello, 138 000, Ingolstadt
Produkcja Finlandia, tak jest- ten sam DOT na każdej. Przodu z tyłem jeszcze nie zamieniałem- spróbuje przy następnej okazji. Objawy nasilają się w momencie wbicia biegu, znikają po wrzuceniu luzu. Możliwe, iż muszę geometrie zrobić- stare opony były dość nietypowo zjechane od strony zewnętrznej. Nie może to być łożysko, gdyż hałas pojawił się od razu po zmianie kol.
Rapid LB, 1.2 CBZB 105 KM, MY 2013, Ambition, Rosso Brunello, 138 000, Ingolstadt
Co do opon zimowych to powiem tak zrobiłem że szwagrem test podjazdu pod górkę od zera i to z tego samego punktu. On o3 Nokian jechał pierwszy ja rapidka Dębica frigo HP 2. Efekt o3 trzeba było pchać rapidka wdrapała się o własnych siłach.
Rapid SB | 1.2 CJZD 110 KM | MY16/7.10.2015 | 81000 km | Małopolska zachodnia, Ziemia Chrzanowska
Obecnie mam zimówki 185/65/15. Kupuje nowe Nokiany i pytanie, bo katalogowo jest 185/60/15 i czy mam takie kupić (czy będzie jakakolwiek rożnica) czy można 185/65/15 (14 zl tansza ale o 18,5 mm większa średnica (ok.3% a zalecają aby do 2% była różnica))
Dodatkowo nie będzie problemu z AC jak się weźmie 185/65/15 ?
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.