Dziękuję koledzy za pomoc. Klapka w nadkolu jest nieoceniona i bardzo pomocna w dostaniu się do żarówek, dzięki czemu wymiana trwała z 2 minuty. Za radą pozostawiłem sprawną "starą" żarówkę na zapasie. Pozdrawiam
Wczoraj w trakcie wyprzedzania wyświetlił się komunikat na mxi dot kontrola trakcji wyłączona awaria, potem wyświetliła się ikona autka w poślizgu ASR potem EPC i na koniec Check Engine i silne szarpanie silnikiem, okazało się że 3 cylinder odstawił się brak iskry wymieniłem kabel świecy i problem znikł, kontrolka silnika nie zgasła trzeba było kasować błąd, to dla innych jak by mieli taki zonk.
Pozdrawiam.
Rapid SB 1,2 TSI CBZB 77kW (105KM) |Ambition Max MY 2014, 142000 Km. Wejherowo
@marekbest- jak poznałeś, jakie masz objawy słabego ładowania? Masz system s&s? W tym przypadku napięcie w sieci samochodu waha się od 12,5 - 14,8 V. Podane przez Ciebie napięcie wcale nie oznacza słabego ładowania. Napięcie zależy od wielu czynników. A na pewno warto częściej doładowywać akumulator.
Witam posiadam Rapida 1.4 z 2018 roku na razie żadnych problemów nie miałem jednak do czasu. Ostatnio podczas uruchomienia przy -2stopniach przestała pracować dmuchawa i ogrzewanie bezpieczniki wszystkie ok.Wentylator uruchomił się dopiero po 20 minutach i jak na razie jest ok jednak po rozgrzanie silnika na biegu jałowym gdy chce podwyższyć temp ogrzewanie momentalnie też obroty silnika idą w górę. Czy ktoś miał podobny problem i pomoże to zdiagnozować?Idzie zima i nie chciał bym na mrozie przed wyjazdem do pracy by to się powtórzył.
Amortyzatory przód do wymiany - brak sprawności, przebieg 95000km, wymieniłem na Sachs 314 717 - według producenta nie mają one zastosowania tylko dla Rapid SB 1.2 MPI a dla wszystkich innych już tak, po kontakcie z Sachs i podaniu oznakowania oryginalnych amortyzatorów, które miałem zamontowane powiedzieli że będą pasować.
Rapid SB | 1.2 MPI CGPC LPG LR | MY15 | Ambition MAX | Biały | 106000km | Poznań
Prawie 6 lat i 106 tys km - padł silniczek obiegu zamknętego w climatronicu. Objawy to buczenie i stuki spod deski rozdzielczej po wyjęciu kluczyka i częste zawieszanie się climatronica na obiegu zamkniętym, co skutkowało masakrycznym parowaniem szyb. Co ciekawe, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko wracało na jakiś czas do normy. Myślałem, że uda się coś zdziałać zrobieniem adaptacji w vcds, niestety tylko pogorszyłem sprawę, bo teraz panel climatronica miga chwilę po odpaleniu silnika i jest błąd "niewykonane nastawy podstawowe", który wraca zaraz po skasowaniu. Na szczęście wszystko działa, oczywiście poza tym silniczkiem. Muszę się dobrać do tego silniczka i wymienić potencjometr, podobno są rozbieralne.
Rapid LB | 1.2 CBZB 105KM | MY15 | Style Plus | Biel Laser | 116000 km | Sochaczew
No nieźle 350 zł, mnie też dopadło naprawa na parkingu w słoneczku, plus spray z teflonem i działa bez wymiany części. Na YouTube polecam zerknąć ale rosyjski, bo u nas słabiutko.
Rapid SB 1,2 TSI CBZB 77kW (105KM) |Ambition Max MY 2014, 142000 Km. Wejherowo
78k km, przegląd techniczny, amortyzatory z przodu ciekną - pomału do wymiany, sprawność i cały przegląd bez zarzutu. Jeśli macie jakieś doświadczenia to piszcie. Dla mnie szok, 5 lat auto i już amortyzatory do wymiany, chyba ich trwałość nie jest za dobra.
Skoda Rapid SB |1.2 TSI 110 KM | 2016 | Style + pakiet comfort | magic black | PL
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.