Oki, będzie szersza ale o całe 2,6 cm. Pytanie teraz jak to się będzie miało do miejsca wewnątrz. Może ta szerokość wynika z napompowania karoserii. Jeśli już to raczej będzie identyczna w środku na szerokość jak Rapid a może i nie. Nie ukrywajmy 2,6 cm to nie jest jakiś szał.
A na pewno nie będzie większa na długość i pasażerowie na tylnej kanapie nie zyskają dużo bo rozstaw osi względem F2 wzrósł o raptem 8 mm z 2462 mmm na 2470 mm, więc to i tak sporo mniej niż w Rapidzie.
F3 nie może być większa lub taka sama jak Rapid bo by obecność jednego lub drugiego auta nie miała sensu. Jedynie co to tylko wersja Kombi może tylko powodować dylemat czy brać Rapida czy F3 Kombi ze względu na bagażnik (choć będzie miała mniej miejsca z tyłu), który będzie porównywalny a F3 Kombi może być tańsza od Rapida i będzie miała nowe silniki, których Rapid nie dostanie wcześniej niż przy okazji wprowadzenia MY2016 na wakacje ale dzięki temu wersje ze starymi silnikami będą pewnie tańsze :)
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Gdzie ty widzisz ta ładniejsza proporcje bo chyba nie w tej Fabii? Nie sugeruj sie tym zarysem sylwetki z artykułu wrzuconego przez kolege lukasz13 i tymi 2,5 cm ktore bedą niezauwazalne. A swoja droga jestem przekonany ze w srodku bedzie mniej miejsca niz w Rapidzie
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Pozostaje jeszcze kwestia rozstawu kół, co może mieć pozytywny wpływ na prowadzenie się auta. Jeżeli Fabia będzie chociaż o te 3 cm szersza od Rapida, to jednak czegoś tu nie rozumiem w polityce Skody. Fabia III jest na zmodernizowanej starej płycie, to Rapida nie dało się zrobić 5cm szerszego ? To przecież koronny argument, że Rapid nie jest w klasie C.
Gross jak ma nie być zauważalne skoro Fabia będzie krótsza od Rapida LB prawie pół metra a od SB 30 cm. Rapid bardzo dużo traci przez swoją szerokość, a w zasadzie jej brak, proporcje ma wręcz zaburzone. (nie chodzi mi o szerokość wnętrza tylko o wygląd zewnętrzny).
LB|1.2 CBZB 105KM|MY14|AMBITION Komfort|Srebrny metallic| 107000km|Nieciszów k. Oleśnicy
W Skodzie jest tani (i niezbyt dokładny pomiar) chyba tylko byle by spełnić wymagania że jest w aucie zainstalowany. System działa w oparciu o istniejące czujniki ABS/ESP i reaguje gdy są różnice w ciśnieniu między rożnymi kołami. Jak masz 4 kapcie to system milczy :) Chodzi o to ze jak masz kapcia to koło ma mniejszą średnicę, przez co obraca się szybciej niż inne i licznik świeci Ci po oczach na pomarańczowo.
W razie potrzeby np. jadąc na dojazdówce sam programujesz nowe ustawienia przyciskając 2 sek. klawisz w kabinie.
No, chyba ze skoda po wejściu przepisów zmieni na te "prawdziwe" czujniki ciśnienia, ale skoro reklamowali się ze wszystkie skody już to mają, wychodząc na przeciw zbliżającym się zmianom przepisów, to chyba ten tani i niezbyt dokładny wariant pozostanie. Więc zasadniczo nie drenuje on portfela jak straszą w artykule, w niczym nie przeszkadza, a być może może pomóc...
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.