@dodan piszesz cos a nie powołujesz sie na konkretny zapis, sprawdzać to ja nic nie musze bo wiem jak wygląda ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, wg której są rozpatrywane wszystkie gwarancje, czy te producenta czy wynikające z ustawy i nie ma tam żadnej wzmianki o żądaniach przy 4,5 czy nawet 45 próbie naprawy o której piszesz. Jest natomiast prawo zapis o żądaniu wymiany luz zwrotu kasy ale tylko jesli producent nie bedzie w stanie naprawic danej czesci, a jak wiadomo oni za kazdym razem twierdzą ze juz naprawili ;)
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
czy w trakcie postoju z włączonymi światłami gdy kręcicie kierownicą w lewo i w prawo światła wam "migają" (najlepiej to widać jak jest ciemno) - podobno to wina wspomagania i to jest normalne?
Rapid LB | 1.2 TSI 105KM | 2013| MY14 | Srebrny | 46 tys | Poznań
@gross81 a więc właśnie masz w ustawie o pk napisane, że jeśli producent nie jest w stanie naprawić usterki masz prawo żądać wymiany towaru. A z reguły niemożliwości naprawienia danej usterki uznaje się wtedy jak jej naprawa odbyła się co najmniej 3-krotnie i nie przyniosła efektu. Wtedy masz podstawy żądania zwrotu lub nowego towaru i masz argumenty dla sądu i tyle.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
do przemka: Możesz opisać - jak się nie zamyka Twoja klapa? Czy to kwestia zamka, całej "geometrii" tylnej pokrywy a może regulacji gumowych odbojników? Co do zamka - to jest ciekawostka: zamek nie zamyka zaraz po otwarciu - tylko po chwili serwomechanizm ustawia rygiel zamka. Czasem po podniesieniu tylnej pokrywy trzeba odczekać aż zamek ustawi się do zamknięcia. Czasem słychać ciche brzęczenie - jak mechanizm się ustawia. Pozdrawiam
@dodan nie będę toczył dysputy w tej sprawie bo to tak naprawdę bezcelowe, jeśli znalazłeś zapis o tych 3 razach to świetnie ja natomiast wiem ze nie ma takich zapisów i w razie awarii jakiegoś podzespołu będą go naprawiać bez końca a nam pozostaje tylko sąd, jeśli uznamy że np. 2 lub 12 raz to już dla nas za dużo. Tak czy owak konsument nie jest góra w takich sytuacjach niestety...
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Co do świateł to przygasają. Co do klapy to u mnie jak jest zimno jest OK, natomiast latem jest problem z zamknięciem, tak jakby coś od temperatury się rozszerzało. Nie mogę nic już bardziej wyregulować bo jest maksymalnie opuszczone.
DO JERCEN odebrałem dziś swojego rapiego z ASO dział jak igła wspomaganie. Klapa Pan w ASO powiedział , że ma czujnik dociążenie i to normale przy otwieraniu i zamykaniu w krótkim czasie. Odboje nie maja nic do tego.
Sprawdzone i faktycznie przygasają światła przy kręceniu kierownicą na postoju Przygasają też, jeżeli po podniesieniu obrotów, do 2 tys. zdejmie się nogę z gazu i obroty spadną poniżej 900.
@gross81 chodzi o to, żeby mieć podstawę pójścia do sadu. Nie może być tak, że ASO. będzie mi naprawiać 12 razy np. skrzynie biegów i twierdzić, że wszystko jest ok. To co twierdzisz jest bezsensu. Po trzech nieudanych naprawach wadliwej części mam prawo, żądać wymiany towaru lub zwrotu kasy jeśli ciągle element nie został naprawiony i tyle. Jeśli producent nie chce lub nie może tak naprawić zaistniałej wady do idę do sadu z tymi argumentami, bo są właśnie do tego podstawą.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Nawet przy stosowaniu corner lights napięcie w sieci spada. Serwo elektryczne jest na tyle mocne - że kręcąc kierownicą - podłączony silnik elektryczny pompy powoduje duży pobór prądu. Widać to na ułamek sekundy na głównych światłach - a jeszcze lepiej po zmroku - kiedy nie ma światła dziennego. Jednak jest to dla Rapidów zjawisko normalne. Pomogło by tu użycie akumulatora o większej pojemności. Niektórzy podmieniają oryginalny akumulator na inny, o większej pojemności 50 - 55 Ah.
Chłopaki ale macie problem albo ja mam takiego pecha bo w każdym aucie jaki miałem w rękach kręcąc na postoju światła mi przygasały. Zawsze wspomaganie powoduje pewne obciążenie zwłaszcza na postoju jak silnik pracuje na wolnych obrotach.
We Fabii, którą obecnie użytkuje tak jest od nowości, więc nie ma co mówić że akurat w Rapidzie to normalne bo w innych autach też tak jest. W O3 co miałem rok temu na weekend też był taki efekt. Ja na niego nawet bym nie zwrócił uwagi bo w innych autach, którymi jeździłem i jeżdzę też tak jest.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Jak czytam komentarze to odnoszę wrażenie, że ten model Skody to jakaś totalna pomyłka!!! - auto zbudowane na elementach Fabii II i Octawi plus coś nowego musieli zaprojektować a problemy pojawiają się zaraz po wyjeździe z salonu. Auto miało swój debiut dwa lata temu a tu ciągle mniej lub bardzie poważne problemy wychodzą - choroby wieku dziecięcego coś długooooo trwają.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.