opadanie klapy bagażnika (SB) nawet podniesiona do samego końca opada zgłosiłem problem do serwisu i w sobote zobaczę co powiedzą czy to wina siłowników czy moja że nie trzymam klapy lub ten typ tak ma.
dźwięki, które mnie zaniepokoiły, to wg serwisanta naturalne dźwięki wtryskiwaczy mam też inne pytanie: czy jest gdzieś dostępny zakres wielkości dotrysku paliwa względem liczby obrotów/prędkości? bo mi jakoś dużo benzyny ostatnio dotrysnęło (1,504 l/100 km)
Ponawiam apel do Admina . Czy nie dało by się tak porobić aby była kontynuacja wątku a nie lądowały by watki na końcu listy przy każdym wpisie.Wszystkm by się to opłaciło. Większa przejżystość to więcej forumowiczów, więcej forumowiczów to więcej reklam, wiecej reklam to.....itd
Byłem dzisiaj w serwisie i jednak padł mi siłownik. Pan z obsługi bardzo miły poinformował że niestety na siłownik muszę poczekać bo nie dowieźli na czas części, więc przeprowadził oględziny i czekam kiedy zaprosi na wymianę.
Dostalem negatywną odpowiedź z serwisu odnośnie pękniętego mocowania zagłówka. Podobno Śkoda nie zgodziła się na naprawę. W związku z tym proszę osoby zgłaszające ta usterkę w serwisie o podanie na PRV numeru nadwozi. Planuję napisać bezpośrednie pismo do Skody i zainteresować tematem Rzecznika Praw Konsumenta. Czym więcej zgłaszających, tym większe szanse na wygranie.
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
@amiskiew wejdz na konkurencyjne forum tam jest wielki watek odnośnie tych zagłówków i wiele osob z tym samym problemem napisało, zdaje się ze nawet im tam uznawali gwarancje
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
jak odbierałem auto to chciałem tam zajrzeć ale diler tak niechętnie na to patrzył ze ostatecznie dałem spokój, twierdził ze to już będzie ingerencja i ew. sam moge coś uszkodzic :\
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Uwaga głupie pytanie: to jest część od strony zagłówka czy siedzenia? I drugie pytanie: jak wyjąć ten cholerny zagłówek z siedzenia, bo próbowałem na różne sposoby i ni jak nie chce wyskoczyć.
Rapid SB | 1.4 122 KM DSG | MY14 | Elegance | Czarny Magic perłowy | 57000km | Warszawa
eklime - to jest część od dołu zagłowka. Żeby go zdjąć oprócz wciśnięcia palcem wystającego przycisku trzeba jednocześnie wcisnąć końcówką klucza lub śrubokretu mały wcisk (na drugiiej prowadnicy) od wewnętrznej strony (między prętami)
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
Poniżej odpowiedź w sprawie zagłówka, bezpośrednio od Skody. Niech mi ktos to przetłumaczy na polski język "Szanowny Panie.
Informujemy Pana, że Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., (kiedyś Škoda Auto Polska SA) nie była oraz nie jest Gwarantem zakupionego przez Pana samochodu, czy też jakichkolwiek usług wykonywanych w pojeździe. Inaczej mówiąc, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. nie jest stroną w przedmiotowej sprawie, gdyż nie była Sprzedawcą samochodu
Ponadto na zdjęciu, które otrzymaliśmy od Partnera z Krakowa widoczny jest skutek zewnętrznego, mechanicznego uszkodzenia elementu z tworzywa. Świadczy o tym charakter samego uszkodzenia. Tym samym, nie ma odpowiedzialności gwarancyjnej producenta w przypadku tego typu reklamacji.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Škoda INFO"
Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
przecież widać ze to ewidentna wada materiałowa - zawsze sie upierają ze to mechaniczne uszkodzenie (tak jakby ludzie nie mieli co robić tylko napier......lac w zagłowki) a później robią akcje serwisowa jak im sie jakiś urząd do dupy dobierze.
Rapid LB | 1,2 105KM | MY15 | Elegance Max beżowy | Brąz Topaz | Warszawa
A to ciekawe. Bym pojechał do salonu i się zapytał o co kaman i jak to jest, że nie masz gwarancji...co masz na umowie? w dokumentach? Bo z tego co czytam to wrzucają gwarancję na dealera który fizycznie Ci sprzedał auto.
Gwarancja jest dobrowolna i rzeczywiście gwarantem jest wystawca karty gwarancyjnej, czy też osoba z pieczątki na tej karcie, ale niezgodność towaru z umową, pozwala regresem dochodzić swoich praw od każdego po drodze począwszy od fabryki do salonu oraz każdego to miał to auto w swoich rękach lub choćby na fakturze w komputerze.
@kros Gwarantem w moim mniemaniu jest importer. Zresztą, na stronie Skody gwarancja jest opisana że jest realizowana w autoryzowanych stacjach obsługi, nie zaś u dealera który sprzedał mi auto. Swoją drogą, zgodnie z nowym prawem już fakt kto jest gwarantem ma być opisanu czarno na białym łącznie ze wszystkimi punktami realizacji gwarancji.
Co do tej drugiej rzeczy, IMO źle piszesz. Przy zgodności towaru z umową stroną do której się zwracasz jest sprzedawca, importer, fabryka nie ma dla ciebie żadnego znaczenia. Umowa jest zawarta między tobą a sprzedającym i w takiej relacji następuje ewentualne roszczenie. Sprzedawca nie może zwalać na importera, fabryke itp. Najwyżej on może później dochodzić roszczeń od nich.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.