FORUM SKODA RAPID :: Wyszukiwarka Forumowa

 


Witamy na Forum miłośników Skody Rapid i Rapid Spaceback
   - usterki, opinie i Wasze wrażenia z użytkowania Rapida!

dołącz do nas!
Wychodzą już jakieś wady?
  • opadanie klapy bagażnika (SB) nawet podniesiona do samego końca opada zgłosiłem problem do serwisu i w sobote zobaczę co powiedzą czy to wina siłowników czy moja że nie trzymam klapy lub ten typ tak ma.
    Rapid SB/1.2 MPI/MY14/Ambition komfort/ Szary metalik
  • dźwięki, które mnie zaniepokoiły, to wg serwisanta naturalne dźwięki wtryskiwaczy
    mam też inne pytanie: czy jest gdzieś dostępny zakres wielkości dotrysku paliwa względem liczby obrotów/prędkości? bo mi jakoś dużo benzyny ostatnio dotrysnęło (1,504 l/100 km)
    Rapid LB | 1.2 MPI + LPG | 2014 | Ambition Komfort | Beż Cappuccino | 105000+ km | Leszno (wlkp) & Zielona Góra
  • Do Szymon , grzesk ,amiskiew dzięki za informację przejadę się do serwisu i dam znać co powiedzieli.
    Rapid spaceback 1,2/105/2014
  • Ponawiam
    apel do Admina . Czy nie dało by się tak porobić aby była kontynuacja wątku a nie lądowały by watki na końcu listy przy każdym wpisie.Wszystkm by się to opłaciło. Większa przejżystość to więcej forumowiczów, więcej forumowiczów to więcej reklam, wiecej reklam to.....itd
    Rapid spaceback 1,2/105/2014
  • @Pier nie ponawiaj apelów tylko poczytaj całe forum szczególnie ten wątek http://rapidklub.pl/discussion/108/forumowy-koncert-zyczen#Item_57 to bedziesz wtedy wiedział co admin może zrobic a czego nie i kiedy moze sie to zmienic!
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  • Byłem dzisiaj w serwisie i jednak padł mi siłownik. Pan z obsługi bardzo miły poinformował że niestety na siłownik muszę poczekać bo nie dowieźli na czas części, więc przeprowadził oględziny i czekam kiedy zaprosi na wymianę.
    Rapid SB/1.2 MPI/MY14/Ambition komfort/ Szary metalik
  • Dostalem negatywną odpowiedź z serwisu odnośnie pękniętego mocowania zagłówka.
    Podobno Śkoda nie zgodziła się na naprawę.
    W związku z tym proszę osoby zgłaszające ta usterkę w serwisie o podanie na PRV numeru nadwozi. Planuję napisać bezpośrednie pismo do Skody i zainteresować tematem Rzecznika Praw Konsumenta. Czym więcej zgłaszających, tym większe szanse na wygranie.

    Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
  • Przypomnij o co chodziło z tym pęknięciem to sprawdzę u siebie.
    Rapid SB/1.2 MPI/MY14/Ambition komfort/ Szary metalik
  • @amiskiew wejdz na konkurencyjne forum tam jest wielki watek odnośnie tych zagłówków i wiele osob z tym samym problemem napisało, zdaje się ze nawet im tam uznawali gwarancje
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  • cezar - chodzi o pękanie plastikowej części mocującej żaglówek do prętów, tej co na zdjęciu.
    gross81 - tam też zbieram chętnych
    b4642284fc4538c0.jpg
    2592 x 1552 - 2M
    Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
  • jak odbierałem auto to chciałem tam zajrzeć ale diler tak niechętnie na to patrzył ze ostatecznie dałem spokój, twierdził ze to już będzie ingerencja i ew. sam moge coś uszkodzic :\
    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  • a ja nie odpuszczę i sprawdzę 
    Rapid LB | 1,2 105KM | MY15 | Elegance Max beżowy | Brąz Topaz | Warszawa
  • Uwaga głupie pytanie: to jest część od strony zagłówka czy siedzenia?
    I drugie pytanie: jak wyjąć ten cholerny zagłówek z siedzenia, bo próbowałem na różne sposoby i ni jak nie chce wyskoczyć.
    Rapid SB | 1.4 122 KM DSG | MY14 | Elegance | Czarny Magic perłowy | 57000km | Warszawa
  • nie trzeba wcisnąć śrubokrętem czasem?

    Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
  • eklime - to jest część od dołu zagłowka.  Żeby go zdjąć oprócz wciśnięcia palcem wystającego przycisku trzeba jednocześnie wcisnąć końcówką klucza lub śrubokretu mały wcisk (na drugiiej prowadnicy) od wewnętrznej strony (między prętami)
    Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
  • Poniżej odpowiedź w sprawie zagłówka, bezpośrednio od Skody. Niech mi ktos to przetłumaczy na polski język
    "Szanowny Panie.



    Informujemy Pana, że Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., (kiedyś Škoda
    Auto Polska SA) nie była oraz nie jest Gwarantem zakupionego przez Pana
    samochodu, czy też jakichkolwiek usług wykonywanych w pojeździe. Inaczej
    mówiąc, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. nie jest stroną w
    przedmiotowej sprawie, gdyż nie była Sprzedawcą samochodu

    Ponadto na zdjęciu, które otrzymaliśmy od Partnera z Krakowa widoczny
    jest skutek zewnętrznego, mechanicznego uszkodzenia elementu z tworzywa.
    Świadczy o tym charakter samego uszkodzenia. Tym samym, nie ma
    odpowiedzialności gwarancyjnej producenta w przypadku tego typu
    reklamacji.





    Z wyrazami szacunku,

    Zespół Škoda INFO"
    Rapid LB|1,2 85 KM| MY14| Ambition| Blue Denim| 105000 km| Kraków
  • przecież widać ze to ewidentna wada materiałowa - zawsze sie upierają ze to mechaniczne uszkodzenie (tak jakby ludzie nie mieli co robić tylko napier......lac w zagłowki) a później robią akcje serwisowa jak im sie jakiś urząd do dupy dobierze.
    Rapid LB | 1,2 105KM | MY15 | Elegance Max beżowy | Brąz Topaz | Warszawa
  • A to ciekawe. Bym pojechał do salonu i się zapytał o co kaman i jak to jest, że nie masz gwarancji...co masz na umowie? w dokumentach? Bo z tego co czytam to wrzucają gwarancję na dealera który fizycznie Ci sprzedał auto.
    Rapid SB | 1.2 CBZA 86KM | MY15 | Ambition Max + Dynamic + Pakiet na bezdroża | Czerwień Corrida | 4500km | Lublin
  • Gwarancja jest dobrowolna i rzeczywiście gwarantem jest wystawca karty gwarancyjnej, czy też osoba z pieczątki na tej karcie, ale niezgodność towaru z umową, pozwala regresem dochodzić swoich praw od każdego po drodze począwszy od fabryki do salonu oraz każdego to miał to auto w swoich rękach lub choćby na fakturze w komputerze.
  • @kros
    Gwarantem w moim mniemaniu jest importer. Zresztą, na stronie Skody gwarancja jest opisana że jest realizowana w autoryzowanych stacjach obsługi, nie zaś u dealera który sprzedał mi auto. Swoją drogą, zgodnie z nowym prawem już fakt kto jest gwarantem ma być opisanu czarno na białym łącznie ze wszystkimi punktami realizacji gwarancji.

    Co do tej drugiej rzeczy, IMO źle piszesz. Przy zgodności towaru z umową stroną do której się zwracasz jest sprzedawca, importer, fabryka nie ma dla ciebie żadnego znaczenia. Umowa jest zawarta między tobą a sprzedającym i w takiej relacji następuje ewentualne roszczenie. Sprzedawca nie może zwalać na importera, fabryke itp. Najwyżej on może później dochodzić roszczeń od nich.


    Rapid SB | 1.2 CBZA 86KM | MY15 | Ambition Max + Dynamic + Pakiet na bezdroża | Czerwień Corrida | 4500km | Lublin

SPRAWDŻ AKCESORIA DO SWOJEJ SKODY


Postaw mi kawę na buycoffee.to
Zostań Patronem RapidKlub.pl, dzięki Tobie forum będzie nadal funkcjonowało i pomagało innym użytkownikom!

Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz dołączyć do dyskusji na RapidKlub, kliknij jeden z tych przycisków!

Witaj na internetowym forum samochodu SKODA RAPID - zapraszamy do dyskusji!
Masz skodę? Chcesz kupić Rapida? Dołącz do nas!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

RapidKlub.pl
 - lista użytkowników forum

Moderatorzy forum:
@van_daal @gross81 @grzesk @jercen


ANKIETY SKODA RAPID:
Jaki kolor do Rapida?
Jaki wybraliście silnik?
Spaceback czy Liftback?
Jaki wybrałeś pakiet / wersję wyposażenia do Rapid'a?
Czy jesteś zadowolony z użytkowania Skody Rapid?