Adam temat trochę jak wady rapida tylko z drugiej strony, ale ok... tak ode mnie, do ulepszenia... 1. Dywaniki gumowe są zbyt krótkie, szczególnie po stronie kierowcy 2. Lampka tylne górna nie jest zespolona z przednią (już poprawione w nowszych egzemplarzach) 3. Stukająca ramka tablicy rej. przy zamykaniu bagażnika 4. Przy ujemnej temp. górna uszczelka klapy bagażnika ma mało miejsca względem dachu przy otwieraniu 5. Instrukcja wspomina o umocowaniu gaśnicy pod fotelem kierowcy... tylko jak dokładnie to zrobić? 6. Nie trafione miejsce na zapalniczkę, ja przy opuszczonym podłokietniku nie podłączę jednocześnie nawigacji, wtyczka jest dość długa, wiec albo podłokietnik, albo nawigacja... trochę to śmieszne ;-)
Co do ramki tablicy, dokręciłem po jeszcze jednym wkręcie na każdą stronę, teraz nie stuka. Co do ulepszeń, to wykleiłem schowki welurem samoprzylepnym, jest teraz ciszej i przyjemniej w dotyku.
Jak kupowałem rapida nie mieli na stanie oryginalnych dywaników, dali zamienniki i nawet lepiej bo dywanik kierowcy posiada podstopnice, jak się później okazało te zamienniki są droższe od oryginałów i nieco większe, a pasują idealnie.
LB|1.2 CBZB 105KM|MY14|AMBITION Komfort|Srebrny metallic| 107000km|Nieciszów k. Oleśnicy
Możesz opisać lub zdjęcia jakieś wrzuć. Bo moja kobieta jak to zobaczyła suszy mi głowę że ona też to chce czy można cosik takiego do spacebacka zainstalować ?
Jak działa podnoszenie klapy bagażnika za pomocą pilota... Mamy możliwość, poprzez środkowy przycisk na pilocie, odblokować klapę bagażnika... jak przytrzymamy go dłużej, to klapa odskakuje... i tu do pracy wchodzą sprężyny, które podnoszą klapę ponad punkt, w którym to teleskopy zaczynają pracować i unoszą już klapę do końca. Reasumując, sprężyny zastępują to delikatne uniesienie klapy ręką... dalej teleskopy już wiedzą co mają robić. Pomysł został zgłębiony na sąsiednim forum... sprężyny posiadam dzięki pomocy kolegi z forum... nie podaję namiarów, bo może sobie nie życzy, ale pewnie się odezwie ;-) Koszt sprężyn 55zł (z przesyłką). Sprężyny montowane są na teleskopach... (blokujemy klapę na sztywno, na wszelki wypadek) zdejmujemy główkę od teleskopu oraz metalowe zabezpieczenie, odkręcamy główkę przez szmatkę, wkładamy sprężynę i składamy w odwrotnej kolejności... druga strona analogicznie. Ja mam jeszcze założone takie plastikowe końcówki (kupione w leroy merlin 4szt za 6zł, rozmiar 18mm). Jak jest ciepło nie ma problemu, ale jak jest zimno klapa odskakuje i "nie ma siły" unieść się do końca, ale to można korygować poprzez podkładki. Oczywiście zamykanie jest ręczne i dodatkowo utrudnione (cięższe) przez zamontowane sprężyny... ale jak idziemy z zakupami, obie ręce zajęte, a klapa bagażnika otwiera się ochoczo z kilkudziesięciu metrów... bezcenne ;-) Testowane w LB... w SB pewnie też będzie działać, ale długość sprężyn trzeba by było dopasować ...
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.