Przyjrzałem się jeszcze raz temu filmikowi i te zegary to chyba będą tylko w wersji Edition. Normalnie będą takie jak w O3 i F3. Te rzeczywiście są nieczytelne. Tak sobie myślę o tym Bolero, i chyba nie będzie się dało zrobić przeszczepu bez zmiany komputera. Zobaczcie jak to jest zrobione w O3 i F3. Radio zawiera informacje które u nas są w Maxi-Dot, plus parę innych opcji (np. włączanie autoblokady drzwi, czy uruchamianie świateł dziennych oraz regulacji ustawień czujników parkowania i inne). To tego może też będzie konieczne założenie nowych zegarów aby jedno z drugim grało.
Ewentualnie trzeba zerknąć na jakimś forum Yeti czy tam komuś udał się przeszczep radia na nowszą wersję, która weszła pod koniec roku. Może ktoś już próbował bo tam też pojawiły się nowe radia.
Trzecia sprawa jaki byłby to koszt zmiana np. takiego naszego Swinga na takie Bolero.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
@Qwert - to, że jest guzik zamiast stacyjki nie oznacza, że jest start-stop - to system Kessy, czyli bezkluczykowa obsługa samochodu. Otwierasz drzwi przez włożenie dłoni za klamkę (jak masz kluczyk w kieszeni to otworzy), zamiast majstrowania przy stacyjce masz guzik. Często do Kessy dokłada się Start-Stop, ale można kupić samochód z silnikiem wyposażonym w funkcję S-S bez Kessy.
Już wszystkie silniki nowej generacji do Rapida będą seryjnie wyposażone w system Start-Stop. Natomiast system bezkluczykowy będzie zapewne dostępny za dodatkową dopłatą jako opcja.
Podobno właśnie nie da się ugrać nic poza drobnym rabatem od dealera, tak jak z Fabią. I podobno... ma tak być dłuższy czas. Autko super i w cenie top Rapida.
Generalnie to od strony klienckiej Skoda robi dobrą robotę. Wypuszczając samochody relatywnie tanie wyglądające na pierwszy rzut oka jak samochody droższe u konkurencji globalnie obniża ceny aut, a przynajmniej wymusza trend na rynku (podobnie jak Dacia, czy kiedyś Kia i Daewoo)...
Ciekawe co go tak oczarowalo w O3 ktora wyglada niemal tak samo jak R a jest tylko troche szersza, co innego superb . Navka dala ciala natomiast stwierdzenie ze silnik jest cichy mnie zdziwilo, jesli tak to wspolczuje posiadaczom diesla...
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Coraz słabsze te jego testy. Mógł przynajmniej zrobić porównanie ze starym testem. Bo od tej starej wersji modelowej którą testował sporo się zmieniło co do wyposażenia i jakości wykonania. Dodatkowo pastwienie się nad nawigacją w Rapidzie też porażka. Można by odnieść wrażenie że w Fabii czy w O3 działa lepiej. O porównaniu cen nawet nie wspomnę. A wrzuta w stylu że w tej cenie można mieć O3 to tez porażka. Pewnie że można ale z jakim silnikiem i wyposażeniem....
@SkoRap no i oczywiście hejt totalny w komentarzach. Ręce opadają. No ale żyjemy w kraju "mędrców" ukuwających złote myśli w stylu "ch** dupa i kamieni kupa"
@mito: Nie ma - moim zdaniem - porównania Rapid, kontra Superb. Nie te buty, mimo wszystko R za cienki... Może porównywać Octavia vs. Superb. Można oceniać czy Elegance O3 z xenonami to już Ambition Superba itd? :P
Niestety , ale to obojętnie jaki wózek by nie był to i tak będzie hejtowany, szczególnie przez osoby które nie maja nic konstruktywnego do powiedzenia oraz o bardzo niskiej kulturze osobistej. Po prostu ten typ tak ma
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.