Koledzy ostatnio zauważyłem u mnie dziwne działanie S-S w Karpaczu na dużych pochyleniach załącza się S-S a według wytycznych nie powinien zadziałać tym bardziej jak uruchamia się HHC. Czy możecie sprawdzić czy u was też tak jest.
Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
Witam, mam pytanie odnosnie walsnie systemu start stop (nie pisze ss bo zle mi sie kojarzy) a mianowicie czy podczas takich mrozów jakie mamy teraz system Wam sie zalacza ? Bo mi wlasnie nie, pomimo ze silnik jest nagrzany ma 90stopni. Dzwonilem do serwisu i mowia ze skoro nie ma bledu ktorys warunek nie jest spelniony... pytalem sie czy moze slaby akumulator ale to podbno wyswietliloby mi blad a mi swieci tylko to przekreslone A. Nadmienie ze pas zapiety i wszystkie warunki na oko spelnione :) Pozdrawiam
Skoda Rapid Liftback | 1.2TSI 90KM | MY17 | active MAX | beż cappucino metalizowany | Łódź
Nie miałem do czynienia z takim modułem ale vcds i CanGateway -> Adaptation -> Start/Stop voltage -> ustawić na 12v (std 7.1v) ..... działa bez zastrzeżeń :)
Działa, ale wywala na desce przekreślone A i komunikat ze za duże zapotrzebowanie na energie. Bez vcdsa nie ma możliwości załączenia systemu jak chcemy. Dla wersji od 06.2016r. Start Stop w adaptacjach juz nie.przyjmuje innych wartości niż fabryczne. U mnie w MY17 juz nie da rady przekodować start stopu.
Juz dla wersji MY17 opanowana dezaktywacja start stopu vcdse
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
W MY16 nie pytał o kod serwisu przy zmianie napięcia uruchamiania. Dezaktywować się mi nie udało, nie przyjmował kodowania. Może tu wymaga podania kodu, którego nie znalazłem.
Nie, nie wprowadzi sterownik nie wlaczy start stop jak w instalacji nie będzie miał odp. wartości napięcia, w sterowniku podnosisz prob który nigdy nie zostanie osiągnięty, pozytyw tego auto na jałowym juz niw podnosi obrotow, nie ważne co sie dzieje jest zawsze 900. Wpisujesz nowa wartość w adaptacjach 12,1, jak wpisujesz zamiast 7.6 to wymazujesz 7.6 ale kropke zostaw za 7 wstaw 12 a za 6 wstaw 1 klinkij zapisz jak pojawi sie okienko odnośnie kodowania i wpisania kodu serwisu kliknij tak i powinno być OK. Sterownik sam wpisze numer serwisu ostatni używany.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
A ja z tego korzystam. Na pewno staram się jednak "dożeglować" do potencjalnego punktu zatrzymania - a nuż sytuacja się zmieni i nie trzeba będzie się zatrzymywać. Jeśli widzę że zatrzymanie byłoby na "sekundkę" - jednak przytrzymam sprzęgło żeby nie gasił. Jeśli postój kroi się dłuższy - jak najbardziej niech stopuje. Nie jeżdżę wyłącznie w mieście - głównie poza miastem. Może bym zmienił zdanie, jakbym miał taką trasę jak jeden gość, który naliczył że w drodze do pracy (zakorkowane miasto) silnik wyłączał do ok. 70 razy(!).
70 razy -wow. W vcdsie jest ilosc odpalen od poczatku auta, sterownik zbiera statystyki, pewnie aso przy okazji vasem zczytuje i pewnie producent analizuje co i kiedy sie wysypuje-ale to stanowi tajemnice producenta, bo gromadzenie statystyki uruchomień do niczego innego sie nie przydaje. Ja przez 6500km mam 160 uruchomien silnika.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Mnie SS nie przeszkadza. Ba, nawet nie za bardzo słyszę Kiedy się zatrzymuje się silnik. Może to z racji przesiadki z Fabii i nie słyszę jeszcze R., a może to z powody przytępionego emeryckiego słuchu? (mogę domniemywać, żem tu chyba najstarszy, ale dużo się uczę od Was, młodych). Kiedyś mnie uczono, że każdy rozruch to kilka godzin pracy silnika, ale dziś to inne czasy, inne generacja i inne smarowanie Wybaczcie starszemu Panu, który się trochę rozgadał. PS. @Wojtek2626 Sprawa SS na wzniesieniach była wyjaśniana. W skrócie: błąd oprogramowania poprawiany w ramach akcji naprawy tegoż w ASOASO. Pozdrawiam
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.