@gross81 Trochę to trwało ale nie było mi podrodze do ASO ;)
Z mojej kartoteki w ASO wyczytaliśmy że założyli mi napinacz o nr 03F 109 507F
Teraz wy mądre głowy, którzy śledzicie te techniczne sprawy sprawdźcie czy to rzeczywiście jakaś nowość, jakiś ostatni rzut czy już to jakiś czas jest w obiegu.
Na razie przejechane jest 2 tys. km od wymiany i jest cisza, nieważne czy po nocy czy po krótszym postoju.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
CHECK ENGINE - P0420. Pojawiał się około 6000, później 38000, później 75000km przebiegu. Teraz w Skodach ( mam 2) przebieg około 100 000 km i świeci się prawie non stop praktycznie. Po drodze do tego przebiegu wymienili mi w serwisie znowu całą serię elementów itd. Błąd pojawia się teraz już i na benzynie. Ciekawe czy to nie katalizator skoro nie sonda lambda jak orzekli. Spaliny mam ok. , więc może to ole.. i wstawię jak pewno wielu innych jakiś emulator sondy lub tp. i będzie git. Bo kasy wywalać mi się nie chce już na kolejne pomysły serwisu. Może jeszcze raz pojadę do ASO, tylko w innym miejscu już. Te LPG w Skodzie to jakieś trefne - źle dobrane instalacje, a serwis zazwyczaj bez polotu. Zaczynam myśleć , że ASO teraz tot tylko standardowe przeglądy potrafią wykonać, tacy wymieniacze oleju za grubą kasę. :)
Rapid Liftback | LB | 75KM | 1.2 LPG. Kod silnika: CGPC | Ambition Max | srebrny metalik | 220 000 km | Rapid Liftback | LB | 75KM | 1.2 LPG. Kod silnika: CGPC | Ambition Max | srebrny metalik | 137 000 km |
@grzesk dzięki za info, widzę że na rynku jest trochę firm które proponują napinacz o tym nr, zastanawiam się czy kupować w aso, czy mają tam coś innego. Tak czy siak zmieniam na stówę bo problem się nasila niestety
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
145000, rocznik 2013, - fabryczny akumulator pomimo doładowania na testerze wypadał blado, wiec wpadł nowy - zgniły odboje tylnych amorków - wymienione na nowe - druga wymiana kpl hamulców tył - nie były zużyte, tylko bardzo uciążliwie piszczały... po wymianie cisza i spokój
121000 km - kpl hamulców P i T - profilaktycznie (były oryginalne) 135000 km - gumy stabilizatora i silentblocki wahaczy (były oryginalne) 138000 km - rozrząd + pompa wody, pasek micro - profilaktycznie pomimo zaleceń producenta. I tutaj chciałbym wszystkich przestrzec ponieważ producent zaleca co 210k km lub 8 lat ale po 5 latach pasek zaczynał się łuszczyć od wewnętrznej strony między zębami; nie ma co zwlekać. Obecnie 1500pln z robota w niezależnym warsztacie i na oryginalnej pompie wody. ASO 2600pln Musze jeszcze wymienić komplet amortyzatorów bo zaczyna się prowadzić jak ponton i dobija do końca na progach + mocne zapocenie... - zalecenie mechanika zresztą
Przepalona po raz pierwszy żarówka świateł mijania. Jaką polecacie w zamian i proszę o podpowiedz jak ją wymienić ( lewa ) i czy może wymienić od razu dwie?
Przy wymianie żarówki mijania warto wymienić obie (nie jest to obowiązkowe, nie ma na to przepisu). Natomiast oryginalna, "sprawna" żarówka zazwyczaj ma już mniejszy strumień świetlny, stąd warto wymienić obie. Zawsze można wymienić spaloną żarówkę i porównać oba reflektory, jakie dają światło. Co do samej wymiany, jak nie da radę z komory silnika, to w nadkolu koła jest plastikowa klapka. Wystarczy ją zdecydowanie pociągnąć kleszczykami, i jest dostęp do tylnej części reflektora, w sam raz do wymiany żarówki. W razie problemów - zapraszam do kontaktu.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.