ja jestem prekursorem w czymś innym ;-) zbiera się woda we wnęce koła zapasowego w bagażniku od poniedziałku autko stoi w aso... dopiero 4 wizyta... zacząłem się przyzwyczajać do aut zastępczych
nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, ja przez zastępczaki kupiłem w końcu swojego własnego... Rapida. Zaraz się okaże że to taka kampania marketingowa Skody, hahaha. @bounty, a w Tobie co próbują zaszczepić? Tęsknotę za Superbem? ;-)
A poprzednie 3 wizyty to z czym miałeś? Ja w ASO byłem tylko raz, a dobrze. Ponad 2 tygodnie jeździłem zastępczakiem, jak czekałem, aż skrzynię biegów wymienią:-)
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
gross81 no wiesz, jak Ci chlupocze x litrów wody w bagażniku, wykładzina jest mokra, szyba robi się mleczna od wilgoci, czujesz nieprzyjemny zapach... no to nie trzeba być ekspertem, żeby to wylukać ;-)
ps. wszystkie poprzednie wizyty z tym samym problemem, chyba ASO to przerasta, albo ćwiczą moją silną wolę... auto mam już do odbioru, czas naprawy 1 tydzień ;D... odbiorę i zobaczymy... kiedyś opiszę tą i inne historie (tak zbiorczo, a jest co opisywać) w temacie "dlaczego nie polecam aso i salonu ............"
Hmm, a nie jest tak w prawa konsumenta, że po trzech wykonanych naprawach gwarancyjnych tego samego defektu, masz prawo do żądania nowego produktu? Także chciej nową rapcie i już :-)
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Nie ma czegoś takiego jak wymiana rzeczy po iluś tam naprawach, chyba ze jest taki zapis w gwarancji (a nigdy nie ma). Producent jest zobowiązany doprowadzać rzecz do stanu przed awaria i to nawet w nieskończoność aż do końca okresu na który sie do tego zobligował. Jeśli ta sama wada jest już któryś raz to wyjściem jest pewnie sąd z ale to już w związku z ustawą a nie gwarancją.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Można zgłosić z tyt. rękojmi za niezgodność z umową, a z kolei osoba odpowiedzialna może odmówić wymiany tylko przywracać towar do stanu zgodnego z umową, uzasadniając to nadmiernymi i nieuzasadnionymi kosztami wymiany w stos. do naprawy, lub tylko wymiany niezgodnego z umową elementu. i ma do tego prawo.
Co z tego ze ktoś zgłosi rękojmię, jak i tak musi swoich praw dochodzić w sadzie. Żaden koncern nie wymieni auta "bo ja tak chce", była podobna sprawa ostatnio w TVN Turbo, auto ściągało na prawą stronę, mimo ze wypowiedział się na ten temat niezależny rzeczoznawca ze wada jest nie do naprawienia i samochód powinien zostać wymieniony, to nadal koncern ani myślał o wymienili auta, dopiero nagłośnienie sprawy przez TV zmieniło ich podejście :)
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
...no to uderzę w tej sprawie do TV ;-) a tak serio, odebrałem autko i będę obserwował... 1 wizyta w serwisie (nieszczelność na spawach z lewej strony), rozebrali cały tył i uszczelnili masą. W między czasie (parowanie szyb) przedmuchany filtr eco, (skrzypienie uchwytu pasa pasażera) nasmarowali (owad w kloszu lampy) wyjęty. Kolejna wizyta (nieszczelność przy lampie) wymiana gumek lampy i uszczelnienie, przy okazji zarysowali lampę i lakier w okolicy lampy, powrót do serwisu i wymiana lampy i naprawa uszkodzeń. Ostatnia wizyta (nieszczelność na prawym narożniku na spawie) uszczelnienie tylnej ścianki i wymiana uszczelki otworu bagażnika... jutro jak znajdę chwilę przetestuje na myjce, czy woda się zbiera w bagażniku... drogie aso... I'll be back ;-)
ps. mówię do miłego miłego Pana z aso, że od nowości nie mogę zamknąć klapki od wlewu płynu do spryskiwaczy, bo po prostu nie trzyma i odskakuje... a on na to, tak wiem, tak już jest...
U mnie się zamyka bez problemu... Z tymi prawami konsumenta to myślę, ze jest inaczej. Jest standardowy zapis, ze jeżeli jakiś defekt był trzy razy naprawiany i nie przyniosło to rezultatu, to przy 4 awarii ma się prawo żądać wymiany produktu. A to, że to faktycznie jest trudna rzecz do wyegzekwowania i z reguły trzeba iść do sądu to już inna rzecz.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
No to bajka skoro jestem pierwszy!!!! Cały tydzień auto stoi w ASO i nic się nie dzieje. Nikomu nie życzę takiego oczekiwania. A co do wody w kole zapasowym to możliwe . Kolega miał wodę w drzwiach tylnich pojechał do ASO - tak wiemy , że takie rzeczy się dzieją !!! taki zdumiony był , że Panowie wiedzieli o tej wadzie !!!
Przemek ale były inne defekty. Mi pierwszemu padła skrzynia biegów po przejechaniu raptem 700 km:-) a auto stało w ASO ponad 2 tygodnie zanim ją wymienili. Także nie narzekaj nie ciebie jednego taki pech spotkał.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
@dodan nie ma takiego zapisu o 3 awariach i wymianie, to jakieś stare mity rodem z PRLu, takie są czasy, ciężko coś wyegzekwować nawet jeśli ma sie rację
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Są, zajrzyj do PK i nie chodzi o 3 awarie. Tylko jeśli dana część, dany podzespół istotny dla danego produktu jest w ciągu okresu gwarancyjnego trzykrotnie naprawiana masz wtedy prawo przy 4 awarii wystąpić z żądaniem wymiany całego towaru.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Do dodan Tak wszystko by było ok gdyby wywiązali się z terminu ( to potrwa jakieś 3-4 dni i będzie Pan miał swoje auto ) a tu Święto Wszystkich Świętych i bez auta . Mam nadzieje , że ostatni defekt w tym aucie. Pozdro
A Koledzy jeszcze jedna usterka tylnia klapa nie zamyka się od czasu do czasu. W ASO powiedzieli , że to normalne oraz na ile razy się nie zamyka 5/2 - a to nic takiego- zatkało mnie!!! Co z tym fantem. Proszę o pomoc ??
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.