Na benzynie niestety nie sprawdzałem.Z wyliczeń komputera spalanie na benzynie i na gazie jest takie same ok5,8do 6,2 a rzeczywiste gazu ok 7 litrów tz że komputer zaniża spalanie o ok 20%
Z mojej oceny to dynamika nie jest taka zła.Mam swoje lata i rekordów prędkości nie będę pobijał a przy prędkości 100-120km to i spalanie nie jest duże i bez problemu Rapid sobie z tą prędkością radzi.
Pierwsze mrozy w okolicach -10 i rano zamarzła dysza spryskiwacza tylnej szyby a płyn zimowy juz dawno w układzie. Do tego ogrzewanie tylnej szyby słabiutkie, po pierwszym cyklu szyba dalej pokryta szronem wycieraczka nie bierze, drugie ogrzanie pojawiają się pasy czystego szkła, wycieraczka dalej nie bierze. Trzecie ogrzanie + Słoneczko wycieraczka ledwo zaczęła ściągać szron.
U mnie podobnie, ale z korkiem wlewu paliwa (na kluczyk), wczoraj wizyta na stacji paliw i problem z włożeniem i odkręceniem korka. Poczułem się trochę nie swojo jak zobaczyłem minę pana z obsługi stacji, nowe auto a tu taka wtopa. @Jacek a gdzieś nie dawno czytałem na forum jak pisałem o zamarzniętych spryskiwaczach że przy płynie zimowym to nie możliwe :)
@Jacek U mnie było wczoraj -5 stopni i też zamarzła dysza tylnego spryskiwacza, płyn mam zimowy z Shella. Wiem, że podobnie jest z płynem LOTOS, szybko zamarza, w służbowym samochodzie zamarzł w pojemniku 4 litrowym przy - 10 stopniach. Jeśli chodzi o zamarzanie to nigdy nie zamarzł mi płyn z Biedronki;) jednakże po zastosowaniu tego płynu cała szyba jest w brzydkich zaciekach i no i ostatnio miałem zapchaną przednia dyszę. Skończył mi się płyn, chciałem sprawdzić kontrolkę i zaciągnął się jakiś "syf" z dna, więc kontrolka była by jednak przydatna. W serwisie musieli ją demontować i przedmuchać.
Od jakiegoś czasu gdy temperatury spadły poniżej zera, przy ruszaniu słyszę stukanie pod deską z prawej strony. Gdy auto trochę się nagrzeje stuki ustają. Zastanawiam się czy to nie przewody paliwowe lub inne dotykają się i wywołują takie stuki, czy ktoś jeszcze coś takiego zauważył ?
@lukasz13 może być tak, że stukają poduszki albo pod skrzynią albo pod silnikiem lub zmarznięte, gumowe elementy zawieszenia. po rozgrzaniu silnika i rozruszaniu zawieszenia stuki przechodzą. @miroslaw to tak ironicznie było ;) @konwel a ja jeżdżę na orlenowskim, wypraktykowałem, że faktycznie ma najniższą temperaturę zamarzania. Choć nie pachnie tak ładnie, jak konkurencji, to kiedy bipowski i szelowski zamarzały na dyszach i na szybie to orlenowski dawał jeszcze radę :)
@Adam22 pasek to chyba piszczy, a nie stuka ?, ale mogę się mylić @Jacek poduszkę pod skrzynią już wymieniałem, teraz może czas na tę pod silnikiem z prawej strony.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.