Konfiguracja ogólnie OK ale jak @gross81 polecam Pakiet funkcjonalny do bagażnika. Koszt niewielki bo jakieś 300 zł ale bardzo ułatwia "życie" w bagażniku. Poza climatronikiem to jest jeden z lepszych dodatków.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Kolor, felgi, reflektory przeciwmgłowe z LED - sprawa estetyki Za zbędne uważam: listwy boczne i Easy Light Assistant. W zamian: Climatronic, Bolero z SmartLink i pakiet funkcjonalny do bagażnika. Gwarancja 4 lata - dobry kompromis.
Coraz bardziej skłaniam się aby zrezygnować właśnie z listw bocznych i Easy Light Assistant,a co za tym idzie z pakietu Audio....już wcześniej upatrzyłem sobie Bolero,a z climatronicem się waham.Dzięki.
@klubowicz nie rezygnuj z climatronika obecnie mam go w Rapidzie i jestem bardzo zadowolony. W poprzednim samochodzie, Fabi II, miałem ręczną klimatyzację i różnica jest duża na plus climatronika.
Rapid LB |1,2 TSI 63 kW LPG | MY15 | Elegance Max | Błękit Race | 27500 | Hanysowo der Hauptstadt
Tak,wiem,że dokładać bajerów to można w nieskończoność,ale auto ma być w rozsądnej cenie z praktycznymi opcjami(wyposażeniem)....Tak na marginesie to,uważam,że cena Rapida jest troche za wysoka w stosunku do Octavii.
Jeszcze raz podkreślę: Jak Bolero, to tylko ze SmartLinkiem - dzięki temu można w przyszłości mieć nawet darmową nawigację. Bez SmartLinka Bolero to tylko większy wyświetlacz i przy ograniczonym budżecie szkoda kasy - wystarczy Swing.
Jak to bywa w 90% kupujacych, jak zostawisz manualna clime to po miesiacu bedziesz sie zastanawial czy mozna cos z tym zrobic no ale wtedy bedzie juz za pozno. Rozwaz mozliwosc podwyzszenie wersji wyposazenia na Style, rozwiazalo by to sporo twoich watpliwosci i moglo by byc logiczniejsze niz dodawianie coraz to nowych dodatkow do ambition.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Pobawiłem się chwilę konfiguratorem i tu ciekawostka: Swing blokuje dodanie dodatkowych głośników z tyłu. Więc jak zrezygnujesz z Bolera to trza zdecydować: Swing bez głośników, czy standard z głośnikami. Edit: Pakiet Audio w Ambition Max jest chyba niedostępny?
@van_daal w jakiej wersji SWING blokuje dodanie głośników? Swing ma 4 kanały NCZ, z czego 2 są podłączone standardowo, a 2 "czekają" tylko na podłączenie głośników. Po ich podłączeniu - automatycznie je wykrywa i bez dalszych problemów je akceptuje, łącznie z nastawami.
W konfiguratorze. Dodanie Swinga blokuje dodatkowe głośniki. Nie wykluczam, że u dilera można tę opcję dobrać mimo to. EDIT: Sprawdziłem jeszcze raz i blokuje dwa dodatkowe głośniki za 150,- ale nadal można "skoda sorround" za 300,- Tym razem Pakiet Audio był dostępny. Coś mi się wcześnie popitoliło. Sorki za błąd.
Obowiazkowo xenon i climatronic... auto z reczna klima jest po prostu upierdliwe :) zawsze albo za cieplo albo za zimno... w climatronicu ustawiasz temp i reszta cie nie interesuje. Xenon to juz nie tyle bajer co bezpieczenstwo. Ale oczywiscie twoj budzet i twoj wybor :)
Seat Leon ST FR | 1,4 TSI 125KM | MY17 | FR | Alor Blue | 0km :) | Hönigsberg
Fredi. Nie przesadzaj z tymi Xenonami. Koszt/zysk/efekt nie jest korzystny. Xenony to raczej luksus.
Wracając do radia: Swing+Surround+BT = 1650 Bolero (z surround i BT) = 1800 Mała różnica. Brał bym Bolero. Ale jak nie weźmiesz do tego SmartLinka to będziesz żałował. ----
Ależ oni w tej skodzie wydziwiają: Pakiet Audio za 2350,-:
Radio SWING z Bluetooth
Škoda Surround i dwa dodatkowe głośniki z tyłu
Trójramienną skórzaną wielofunkcyjną kierownicę (radio i telefon) z małym pakietem skórzanym
Funkcję EASY LIGHT ASSISTANT
Przednie reflektory przeciwmgłowe z LED
Aluminiowe obręcze kół MATONE 6Jx15" w kolorze srebrnym
Co ma EASY LIGHT ASSISTANT, reflektory przeciwmgłowe z LED i obręcze kół MATONE wspólnego z AUDIO? :D
Jednak w tym przypadku opłaca się ten pakiet i wtedy Bolero jest już za 250,- Pozostaje tylko przemyśleć SmartLinka... Nim podejmiesz decyzję ostateczną poczytaj o nim w wątku "SmartLink (MirrorLink, Android Auto)".
Witam, własnie zamawiam nowego rapidka w wersji style i mam jedno pytanie: na stronie konfiguratora skody w bezowej wersji tapicerki siedzenia sa czarne z bezowymi boczkami, natomiast w ofertach dealerow siedzenia sa całe bezowe, jak jest w rzeczywistości? Przyznam szczerze ze przerażają mnie jasne siedziska ale bezowe wykończenie wnętrza jest piękne, połączenie ciemnych siedzisk z jasnym wnętrzem to rozwiązanie optymalne ale nie wiem czy nie jest to jedynie "poglądowe" zdjęcie z konfiguratora a rzeczywistość wygląda jak na zdjęciach z ofert dealerow... Załączyłem zdjęcie i zaznaczyłem czerwoną linią różnice o która mi chodzi, prawe zdjęcie z konfiguratora, lewe od dealera.
Nie wiem jak teraz robia ale u mnie w MY 15 siedziska sa bezowe nakrapiane czarnym (plastry miodu) i czarne boczki, dwa lata uzytkowania zadnego problemu z utrzymaniem czystosci a efekt wizualny nieporownywalny z ciemnym wnatrzem.
Rapid LB |1,2 TSI 86KM | MY2015 | Elegance Max Wnętrze Beż | Biały Candy| 52000km | Szczecin
Witam wszystkich, w planach srebrny Rapid Liftback Style 1.4 TSI 125 KM DSG - zamówiony :) zastanawiałem się nad 90 KM z DSG, ale to chyba za mało i chyba nikt takiego nie ma. YouTube milczy a i w testach tylko 1.4 TSI widziałem w automacie.
Mam podobny dylemat z tapicerką. Ostatnio dostałem w salonie katalog z niebieskim rapidem liftback i w środku ładna beżowa deska rozdzielcza i fotele inne niż wcześniej widywałem w katalogu z czerwonym Spacebackiem, bo czarne siedzisko a tylko boczki beżowe. Czyli dużo mniej brudzące i takie właśnie mam nadzieję, że zamówiłem. Wcześniej właśnie w katalogu Spaceback miał jasne siedzisko i czarne boczki. W nowym do Liftbacka jest czarne siedzisko. Dlatego mój wybór padł na wersję o 18 cm dłuższą z mega bagażnikiem :) Sprzedawca w Sosnowcu pokazywał mi jak to u niego w konfiguratorze wygląda, się śmiałem, że jak przyjdą jasne siedzenia to nie odbiorę od nich auta :) Wpisał mi, ale już długopisem jakiś kod na zamówieniu - kod tapicerki tej mniej brudzącej.
Zamówienie złożyłem 20 października. Nie znam jeszcze planowanego terminu odbioru. Nie chciałem dodatkowego upustu, lecz auto z rocznika 2017. Wcześniej nie było opcji podświetlenia LED w środku pod podłokietnikiem i pod deską rozdzielczą. Bardzo mi się to podoba, przynajmniej na zdjęciu. W realu nie wiem jak to będzie.
Zastanawiam się jeszcze nad nawigacją Amundsen. Koszt 2500. Pierwotnie miało być Bolero (500 zł) + Smart Link (650). Ale jak od 2500 odjąć 500 i 650 wychodzi, że za nawigacje płacę realnie 1350 zł i nie muszę wymieniać telefonu na droższy, który by się z tym ustrojstwem łączył :) To już jest kwota do przyjęcia. Tym bardziej, że w Amundsenie i tak dodatkowe głośniki z tyłu dają (chyba). Wtedy już SmartLinka nie potrzebuję. Poza tym w telefonie w razie czego google mapy czy inną navi zawsze mogę odpalić i telefon zostanie telefonem. Nie muszę nic łączyć, kombinować i martwić się czy mi się połączy. Wg mnie navi to navi i wbudowana zawsze lepiej wygląda. Jedynie nie pytałem ile później się płaci za aktualizacje. Pewnie sporo, ale raz się żyje i nie muszę przecież tego robić co roku. bo w naszym kraju aż tak drogi się nie zmieniają. A szkoda. Zakładam, że na początek mapy dadzą aktualne. Nie jeżdżę aż tyle, żeby się tym stresować.
R 005.jpg
900 x 506 - 165K
Rapid LB, 1.4 TSI DSG, MY 2017, Style+Beż, Denim Blue, 44.000 km, Sosnowiec
@Figaro82 I tu Cię zdziwię, bo akurat u nas dróg buduję się aktualnie więcej niż na zachodzie. Dochodzi dużo nowych obwodnic i "esek". A znając grupę VAG i podejście do polskiego rynku to nie liczył bym na aktualne mapy.
@Figaro82 aktualizacje tanie nie są i chyba oryginalnie nie ma mapy całej Europy, przyznaję nie mam nawigacji ale czasami jeżdżę VW z fabryczną navi i szału nie ma. Do tego większe ryzyko kradzieży sprzętu, później (tj. po pakietach dealerskich a ze względu na wyposażenie) prawdopodobnie wyższa składka AC. Z tego właśnie VW kuzyna już trzy razy wyjęli tylko nawigację. Oczywiście masz rację, że fajnie to wygląda. Głośniki z tyłu są serynie już z Bolero. Silnik 1,4 polecam :)
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.